Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tester igjen i morgen tidlig. Herregud som jeg håper!
Fått litt såre nipples i dag, men kan godt være det er fordi jeg går rundt å klemmer meg i puppene hele tidenOgså har jeg hatt noen bølger med kvalme i forbindelse med at jeg har blitt sulten. Overanalyserer ALT! Murrer fortsatt av og på også.
Har det skjedd noe mer hos deg?
merka noe endring i utflod eller tappens plassering/tekstur? ..er ikke noe tappetafser, har bakovervendt livmor, så tappen er umulig å nå
..ber ikke mannen om å kjenne heller, akkurat 

Krysser fingrene for deg i morgenTester igjen i morgen tidlig. Herregud som jeg håper!
Fått litt såre nipples i dag, men kan godt være det er fordi jeg går rundt å klemmer meg i puppene hele tidenOgså har jeg hatt noen bølger med kvalme i forbindelse med at jeg har blitt sulten. Overanalyserer ALT! Murrer fortsatt av og på også.
Har det skjedd noe mer hos deg?

Da har man isåfall for kort lutealfase - satser heller på at det er festeblødning ❤Sikkert dumt spørsmål, men kan man få mensen 8 dager etter eggløsning? Jeg kan for lite om det her..
Du har jo mange klassiske symptomer der damerka noe endring i utflod eller tappens plassering/tekstur? ..er ikke noe tappetafser, har bakovervendt livmor, så tappen er umulig å nå
..ber ikke mannen om å kjenne heller, akkurat
murring her.. men det kan såklart også være tr i anmarsj. Galskap i hodet av de dpo dagene assa ...har testa skammelig mye til nå
Bør egentlig vente med å fyre av den siste til mandag. Om jeg klarer![]()
Fra blenda test på ettermiddagen igår til denne nåtenker dere den er positiv eller ugyldig?
![]()
Hvor mange dpo?Den ser da virkelig positiv utFra blenda test på ettermiddagen igår til denne nåtenker dere den er positiv eller ugyldig?
![]()
Aner ikke dpo! Har brukt EL tester denne pp, men den ble aldri skikkelig positiv, vi har bare hatt masse sex fra CD 12Oioi!! Kan det være noe annet enn babystrek da?!Hvor mange dpo?

ingen tappetafser her heller og utfloden er vel som den pleier. Har en del mellom El og mensen.
Lille mannen våknet nå kl 4 og jeg måtte sånn tisse etter å ha vært inne hos han så svidde av en test. Den var negativ så da mistet jeg alt av håp. Kroppen lurer meg nok en gang. Venter og ser om mensen dukker opp før jeg evt. tar en ny test. Jeg har også bare 1 igjen. Gikk litt i kjelleren nå![]()

Aner ikke dpo! Har brukt EL tester denne pp, men den ble aldri skikkelig positiv, vi har bare hatt masse sex fra CD 12![]()

Syns bare den er litt sterkere nederst på streken og svakere øverst. Og hvis jeg hadde EL rundt den dagen som appen sier, så er jeg ikke mer en ca 8-9 dpoDen ser da virkelig positiv utEr det noen grunn til at den skulle vært ugyldig?

Ja men på utvannet ettermiddags urinbrukte du samme type test i går? For meg ser det sterkt nok ut til å slå ut på digital![]()
Sikkert bare litt skeivt fordelt fargestoffSyns bare den er litt sterkere nederst på streken og svakere øverst. Og hvis jeg hadde EL rundt den dagen som appen sier, så er jeg ikke mer en ca 8-9 dpo![]()

Den ser positiv utFra blenda test på ettermiddagen igår til denne nåtenker dere den er positiv eller ugyldig?
![]()

Ingen håp er ute før TR er kommetBlendahvit test på meg i morges, 12 dpo, så tror alt håp er ute denne runden. IKM i morgen.