Baby på tvers

Eplejus

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er i uke 34 nå, og mini legger seg så ofte på tvers. Sånn at jeg kjenner og ser hodet helt tydelig som en tut i venstre del av magen, og rumpa som en tut i høgre. Det er så sykt ubehagelig! Jordmor humret litt av det på forrige kontroll og sa at hun mest sannsynlig kom til å flytte hodet nedover etterhvert. Førstemann lå også mye sånn i en periode, og hodet hans var aldri festa før fødselen. Alt gikk bra og uproblematisk sist, men kjenner jeg er litt mer nervøs nå, og redd for at hun skal bli liggende i tverrleie helt fram til fødsel. Flere med mageboere på tvers så sent?

Jeg skal til jordmor på torsdag og får vite hvordan han ligger da. Er 33 uker . Men jeg tror ikke han ligger med hodet ned :p jeg kjenner også masse på begge sidene av Magen. Det kjennes ut som han bytter mellom tverr leie å sete leie. Men jeg er usikker da . Men ut fra bevegelsene e det det som kjennes ut. Blir spennende å se på torsdag

Jeg har en baby som snurrer. Ikke ligger rolig:p så jeg skal på time på sykehus på mandag, for bla. Det. Da er jeg 36+1. Vet ikke hva som skjer, men kan se for meg vending kanskje. Vet ikke om det er vits når hun snurrer hele tiden men

Min trives best på tvers :rolleyes:
Men han turner dagen lang, og skifter hele tiden mellom tverrleie og hodeleie/seteleie (jeg er ikke alltid helt sikker på hvilken vei han ligger når han ligger vertikalt).
Jeg er 33+6 i dag, og kjenner også litt på en liten nervøsitet for at han ikke snart kan bestemme seg for å ligge riktig vei. Vet jo at det enda er noen uker til at de absolutt bør ligge riktig, men skal høre med jordmor på kontroll om en uke om hva som gjøres videre hvis han fortsetter å ligge i tverrleie.

Er stadig en som ligger i tverrleie her og uke 33+2. Satser på at mini finner riktig vei innen fødsel

Min lå litt på tvers under fødsel. Og da gikk jo ikke ting fremover. Her vendte de han da og det gikk fint. Så vil tro at om han ligger på tverra om noen uker så vil de prøve å få han til å snu seg

Var i dag hos ja som sa det va seteleie, det va det visst sist også. Så han liker seg visst i den stillingen :p er bare 33+1 enda så han har tid ! Men begynner å bli nervøs for at han ikke skal snu seg da førstemann lå med hodet ned hele veien fra uke 31

Var i dag hos ja som sa det va seteleie, det va det visst sist også. Så han liker seg visst i den stillingen :p er bare 33+1 enda så han har tid ! Men begynner å bli nervøs for at han ikke skal snu seg da førstemann lå med hodet ned hele veien fra uke 31
Kanskje det er litt ubehagelig å ligge opp ned? :) Vi får bare krysse fingrene for at de snur seg rett vei snart :bag:

Her har baby ligger med hodet ned siden uke 25 eller noe sånt ihvertfall. Men på en eller annen måte så kjenner jeg spark og dytt på begge sider av magen samtidig. Aner ikke hvordan det er mulig. Kanskje det er en blekksprut :laughing001

Jeg er i uke 34 nå, og mini legger seg så ofte på tvers. Sånn at jeg kjenner og ser hodet helt tydelig som en tut i venstre del av magen, og rumpa som en tut i høgre. Det er så sykt ubehagelig! Jordmor humret litt av det på forrige kontroll og sa at hun mest sannsynlig kom til å flytte hodet nedover etterhvert. Førstemann lå også mye sånn i en periode, og hodet hans var aldri festa før fødselen. Alt gikk bra og uproblematisk sist, men kjenner jeg er litt mer nervøs nå, og redd for at hun skal bli liggende i tverrleie helt fram til fødsel. Flere med mageboere på tvers så sent?
Jeg er i uke 36+5 nå, og her ligger gutten vår på tverre. Skal inn på sykehuset neste uke for å se om han snur seg ned men det har jeg mine tvil om ;)

Back
Topp