Gjettetråd

Kjønn: Jente
Termin: 27. juni
Tipper: 19. juni
Vekt: 3800 g
Lengde: 50 cm
Tipper det starter med rier.
 
Kjønn: jente
Termin: 3. juni
Tipper: Tror hun kommer 20. Mai
Vekt: rundt 3450
Lengde: 51 cm
Tipper det starter med: vannavgang, som sist. Og håper det går fort som sist. Men ikke så fort at jeg ikke rekker sykehuset ;p

Redd jeg jinxer det nå, og kommer flere dager over ;p
 
Jeg har hatt en fødsel etter termin som startet med rier, og en i uke 38 som startet med vannavgang.

Denne gangen er termin 25. Juni.
Jeg tipper mini kommer 15. Juni.
Jeg tror fødselen starter med rier.
Jeg vipper mellom å tro jente og gutt, idag føler jeg kanskje jente? :happy:
 
Last edited:
Morsomt at de fleste tipper babyene kommer før termin. Hadde samtale med jordmor på tirsdag og hun sa at de fleste tror babyene kommer før termin men de fleste konmer etter termin :rolleyes: :)
 
Har termin 12.juni. Vet at det blir igangsettelse før termin, men ikke riktig når. Har hele tiden hatt en følelse på den 28.mai, uten at jeg klarer å si noe om hvorfor. Mer realistisk er nok 5.juni, som er den andre datoen som har hengt seg opp i hodet mitt :p

Tipper på jente (det vet vi) på 4040 gram og 52 cm :)
Hvorfor planlagt igangsettelse?
Jeg spurte om å få det så jeg slapp overtid men jordmor anbefalte meg det ikke for hun sa 50% av slle igangsettelsen ender med keisersnitt.
 
Hvorfor planlagt igangsettelse?
Jeg spurte om å få det så jeg slapp overtid men jordmor anbefalte meg det ikke for hun sa 50% av slle igangsettelsen ender med keisersnitt.

Skulle helst ha sluppet det jeg også, siden jeg har dårlige erfaringer med det, men med svangerskapsdiabetes får man maks gå til termin. Siden lille i magen er målt til å være +17% på vekstkontroll i tillegg, vil de ikke la meg gå så lenge som til termin heller...

Samtlige damer i slekta mi har gått over termin før fødsel, så jeg føler ikke det er noen sjanse for at det settes i gang naturlig før tiden :/
 
Kjønn: Jente
Termin: 3.juni
Tipper: Jeg tror 11.juni, kjæresten tror 28.mai
Vekt: 3600 - 3800 g ca
Lengde: 53 cm
Tipper det starter med: Rier i et døgn før aktiv fødsel.
 
Kjønn: Jente
Termin: 21. juni
Tipper: 1. juli.
Håper: 15. juni
Vekt: 4250 g
Lengde: 52 cm

Tipper det blir en lang og treg fødsel med rier som byger seg sent opp. :rolleyes:
 
Kjønn: Jente
Termin:
04.06.20
Tipper: 28.05.20
Vekt: Ca 3800 g
Lengde: 50 cm
Starter med: Vannet går med påfølgende rier :shy:
 
Kjønn: Jente
Termin: 03.06.20
Tipper: Mellom 27.05.20 og 07.06.20
Vekt: Ca 3400g
Lengde: 49 cm
Starter med: Slimproppen går, deretter rier
Fikk en jente på 3300g og 51cm den 30.05.20. Begynte med slimpropp og blødning, og fikk etterhvert rier.
 
Er vel kanskje litt juks å tippe så sent som nå, men jeg gjør det likevel.
Termin: 02.juli
Tipper: har i flere mnd sagt hun kommer 27.juni (Men nå ser det ut som det blir igangsettelse før pga lite fostervann)
Vekt: 2870 (midt mellom søstrene vekt)
Lengde: 48 cm
Start: med rier (dersom jeg ikke blir satt igang.)
 
Kjønn: jente
Termin: 9. juni
Tipper: Tror hun kommer 25. Mai
Vekt: rundt 3300
Lengde: 50 cm
Tipper det starter med: vannavgang.
Har startet med vannavgang de to andre gangene, så hvis det starter med rier denne gangen tror jeg ikke jeg helt skjønner hva som er i gang :eek:
Jeg fikk en jente på 3055 g og 50 cm. Fødselen startet med vannavgang den 25.mai!!!!!:woot: men hun kom ikke før over midnatt, så ble 26;)
 
Kjønn: Gutt
Termin: 15 Juni
Tipper : 22 Juni
Vekt: 4.000 g
Lengde: 51 cm
Starter med: de må vel sette meg i gang igjen tenker jeg
 
Har termin 12.juni. Vet at det blir igangsettelse før termin, men ikke riktig når. Har hele tiden hatt en følelse på den 28.mai, uten at jeg klarer å si noe om hvorfor. Mer realistisk er nok 5.juni, som er den andre datoen som har hengt seg opp i hodet mitt :p

Tipper på jente (det vet vi) på 4040 gram og 52 cm :)

Snuppa kom 2.juni, 4045 gram og 50 cm. Så ble ikke så gæærnt dette! :)
 
Kjønn: Jente
Termin: 7 juni
Tipper: enten 17 mai (siden sønnen har 24.12) eller 4 juni
Vekt: 3450 g
Lengde: 49/50 cm
Starter med rier (siden forrige starta med vannavgang)
Ble en del feil her ja! :rolleyes:
Født: 3 juni, 3798g, 51 cm. Startet med rier da:hilarious:
 
Hadde et håp om mai.
Men han er inne enda, så tror 10.06
Og at det starter med vannavgang (gjort det med de to første).

termin er 19.06.
 
Back
Topp