Aktiv huleboer

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Altså... nå begynner noen av sparkene å bli vonde altså!! Noen andre som merker det? Er 31 uker på fredag, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare 10 uker til:hilarious: på søndag kastet jeg gaffelen på gulvet midt i middagen hos svigers! :woot: Tror lillegull sover søtt, så kommer ett karatespark helt ut av det blå:nailbiting: noen ganger svir det... har morkaken fremme for første gang, men kjenner mye mer denne gangen enn de to andre svangerskapene med morkaken bak:p

Sånn er det her også! Flere av sparkene begynner å bli smertefulle og får nesten lyst til å be ungen dra til H hvis han fortsetter :hilarious:

Her er det nesten motsatt, første barnet mitt men synes han er veldig rolig - så da bekymrer man seg jo litt for det!

Her kommer det også karatespark som gjør at jeg skvetter til...:bag::hilarious:

Kraftige noen spark ja.. Men ikke vondt her enda... Som regel rundtmed navleområde... Noen ganger høyere men ikke i ribbeina enda.
Litt ubehag når hun sparke innover. Med blæra osv...

Mye romstrering men gjør ikke vondt når han sparker. Men skvetter godt innimellom når han plutselig slenger fra seg et karatespark så armen min omtrent flytter på seg hvis den hviler på magen :hilarious:

Derimot har han begynt å romstrere rett under ribbeina, det er ikke det mest behagelige jeg har kjent o_O

jeg vet jeg kommer til å savne de når han er ute, men nå er de ganske ubehagelige... også skal han bare bli større:hilarious::hilarious:
Vet ikke om jeg blir å savne det. Finner vel fort ut når hun er ute:hilarious:

Her er det nesten motsatt, første barnet mitt men synes han er veldig rolig - så da bekymrer man seg jo litt for det!

Sånn var min første også! Leste i termingruppa at folk ble holdt våken av babyen fra uke 25 osv. Jeg skjønte ikke hvordan det var mulig :p nå med min nr 2 i magen er han HELT annerledes! Superaktiv og jeg våkner ofte av sparkene hans. Så alt er normalt, ikke bekymre deg❤️ det er stor forskjell på barn både i magen og utenfor :)

Har ikke hatt noen vonde enda, men ett par ubehagelige :P
Du får trøste deg med at etterhvert når det blir mindre plass blir ikke sparkene like vonde (har jeg hørt) :)

Hun er i mye bevegelse flere ganger om dagen, men har heldigvis spart meg for de vondeste sparken :) Men det er rimelig ubehagelig når hun sparker ned mot morkaka :p

Helt crazy inni her, i motsetning til storesøster som var så rolig og bedagelig :p våkner hver natt av ham, og det begynner å gjøre vondt!

Kjennes godt her også. Helt rolig til det plutselig kommer et kjempebykst! Skvetter hver gang :hilarious:

Ja! Særlig albuer (tror jeg det er?) og bein som virkelig spennes ut og dras bortover. Kan se realitivt spisse formasjoner gjennom huden på som bølger seg bortover magen. Og da kjennes det ut som de trykker på alt som er av nerver inni der. Au! Må ofte be ham om å kutte ut. Haha.

Når han står på kan det bli litt ubehagelig men har ikke fått vondt, enda hvertfall. Men merker det begynner å bli kraftigere.

Her kjenner jeg mest av parten av sparkene på blæra så hver gang h*n sparker borti den så skvetter jeg til å sier au for det er så vondt og ubehagelig så veit hvordan du har det:inpain:
Har også morkaka på fremsiden men kjennes veldig godt sparkene/romstering:smug:
Er bare 29 uker i dag så har noen uker igjen men nå prøver jeg å nyte sparkene selv om jeg noen ganger ønsker at ungen var ute:D

Min første var rolig hele tiden, var ofte inne på føden fordi han beveget seg lite. Ut kom en sterk liten fyr som var våken hver time, døgnet rundt de første månedene :p

Back
Topp