E
Eline2020
Guest
Jeg føler meg så lite pen og så tjukk om dagen
Termin er ikke før 5 uker, og i værste fall med to uker overtid er det hele 7 uker igjen.
Har dere noen tips til å komme seg i form igjen etter fødsel?
Tenker jeg evnt må bli flinkere med kosten, kun spise usunt og godteri i helgene + blir jo trilleturer med baby og hundene daglig. Men likevel redd kiloene skal bli værende. Lagt på meg fra 63 til 83 kg. Asså 20 kg

Termin er ikke før 5 uker, og i værste fall med to uker overtid er det hele 7 uker igjen. Har dere noen tips til å komme seg i form igjen etter fødsel?
Tenker jeg evnt må bli flinkere med kosten, kun spise usunt og godteri i helgene + blir jo trilleturer med baby og hundene daglig. Men likevel redd kiloene skal bli værende. Lagt på meg fra 63 til 83 kg. Asså 20 kg

MEN jeg vet at det går av etterhvert. Jeg er jo kjempeglad i styrketrening og har vært aktiv i det lenge, og elsker både trilleturer og løping. Så stresser ikke med det. Det gikk av med storesøster også
skal også starte på igjen med matplana mi (og treningsprogrammet) etter sommeren, fra ElitePT - som jeg elsker, både sunn, familievennlig og næringsrik mat man blir stappmett av.