Ja, da har jeg vært på ul grunnet morkake lavt på fremre vegg ved OUL. Det viste seg å være vanskelig å avgjøre om den har vokst seg inn i arret eller ikke, til tross for at den ikke dekker mormunn eller er faretruende nær denne. Derfor ville gyn ha en second opinion og det er mulig jeg må til Tromsø for dette (4-5 timers kjøretur). Hvis det viser seg at morkaka faktisk sitter i arret, blir det planlagt keisersnitt, og da må jeg hvert fall til Tromsø.
I disse dager må jeg også være alene under både operasjon og barsel. Yay.
Kjenner jeg er litt frustrert mtp at jeg for en gangs skyld ser ut til å ha en normalt stor baby i hodeleie - og særlig fordi det nå pågår en diskusjon om hvorvidt fødeavdelinga her i byen skal holde åpnet istedenfor å sommerstenge nettopp pga korona. Det betyr at jeg potensielt går glipp av en vaginal fødsel 5 minutter unna hjemmet til fordel for en jæ*** operasjon alene i Tromsø 5 timer hjemmefra. Kyss meg bak.
Håper så innmari på bedre nyheter om to uker. Da skal jeg først på enda en kontroll ved sykehuset her, denne gangen med to leger tilstede. Så vil de avgjøre om det blir enda en utredning i Tromsø ...
Noen andre som har opplevd liknende? Som har et keisersnitt bak seg?
I disse dager må jeg også være alene under både operasjon og barsel. Yay.

Kjenner jeg er litt frustrert mtp at jeg for en gangs skyld ser ut til å ha en normalt stor baby i hodeleie - og særlig fordi det nå pågår en diskusjon om hvorvidt fødeavdelinga her i byen skal holde åpnet istedenfor å sommerstenge nettopp pga korona. Det betyr at jeg potensielt går glipp av en vaginal fødsel 5 minutter unna hjemmet til fordel for en jæ*** operasjon alene i Tromsø 5 timer hjemmefra. Kyss meg bak.
Håper så innmari på bedre nyheter om to uker. Da skal jeg først på enda en kontroll ved sykehuset her, denne gangen med to leger tilstede. Så vil de avgjøre om det blir enda en utredning i Tromsø ...

Noen andre som har opplevd liknende? Som har et keisersnitt bak seg?