L
Luna30
Guest
Hvordan unngå at eple (og frukt generelt) biter blir brune i matboksen?? (bhg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan unngå at eple (og frukt generelt) biter blir brune i matboksen?? (bhg)
Har ikke sitronSmør kuttflatene inn med sitron![]()
Har ikke sitron![]()
Det kan jo prøves, takk!Eplebiter kan oppbevares i vann uten å bli brune, men de vil reagere så fort de blir fjernet fra vannet.
Ellers kan kanskje dette hjelpe? Har ikke prøvd det selv!
https://coop.no/extra/tid--penger/unnga-brune-epler-i-matpakka/
Nisten som de skal ha med seg i bhg kan ikke oppbevares i kjøleskap, de må ligge i sekken. Det er et smitteverntiltak.Jeg legger bitene i ziplock-pose. I barnehagen oppbevarer de maten i kjøleskap.
Desamme gjør jeg. Eple holder seg finJeg kutter opp eplet og setter det sammen igjen med skivene mot hverandre med gummistrikk rundt, da holder den seg helt fint.
Tenkt tanken selv i helga om de får ha de i kjøleskap eller ikke... ikke fått noe info om det... men har litt å ai for hva pålegg en har lyst å ta på....Nisten som de skal ha med seg i bhg kan ikke oppbevares i kjøleskap, de må ligge i sekken. Det er et smitteverntiltak.
Kan ikke oppbevares i kjølesksp hos oss hvertfall, alt skal ligge i sekkenTenkt tanken selv i helga om de får ha de i kjøleskap eller ikke... ikke fått noe info om det... men har litt å ai for hva pålegg en har lyst å ta på....
ja, her blir det nok ost å smørost, for det har hun bestiltTenkt tanken selv i helga om de får ha de i kjøleskap eller ikke... ikke fått noe info om det... men har litt å ai for hva pålegg en har lyst å ta på....
Noe pålegg du vil anbefale å ta på ifht timene maten blir liggende?Kan ikke oppbevares i kjølesksp hos oss hvertfall, alt skal ligge i sekken

Jeg kutter opp eplet og setter det sammen igjen med skivene mot hverandre med gummistrikk rundt, da holder den seg helt fint.
Høh, vi har ikke fått noe beskjed om at maten ikke skal ligge i kjøleskap? Vår har fått leverpostei på skiven i dag...