Ja , var heldigvis ikke brudd men ligamentskade og Ankeldistorsjon grad III og en del som hadde falt av. Fått skinne å må fortsette med krykker
God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja , var heldigvis ikke brudd men ligamentskade og Ankeldistorsjon grad III og en del som hadde falt av. Fått skinne å må fortsette med krykker
TakkGod bedring
God bedring!Ja , var heldigvis ikke brudd men ligamentskade og Ankeldistorsjon grad III og en del som hadde falt av. Fått skinne å må fortsette med krykker
TakkGod bedring!
Er veldig glad jeg ikke er hjemme hos deg nåDigital korpsøving er en liten prøvelse å høre på.....
Er veldig glad jeg ikke er hjemme hos deg nå![]()
Uff glad jeg ikke hører påDigital korpsøving er en liten prøvelse å høre på.....
Kommentarfelt er bare tragikomiske!!Ohoi, mange (såkalte) eksperter i kommentarfeltene i både lokalaviser og landsdekkende som er misfornøyd med ALT som er blitt gjort. Tydeligvis mange som heller skulle hatt kontrollen, da skulle de sett hvor enkelt det er å sitte med avgjørelsene![]()
Gratulerer med gårsdagenVi har 18 år bryllupsdag i dag, vi![]()
Så utrolig tristSyns så synd på en venninne som har mistet en av sine nære i disse dager (ikke koronarelatert), man får liksom ikke en ordentlig begravelse, ikke tatt ordentlig farvel![]()
Fått vite noe mer om jobb?Joda det går , kjipt å bare være inne å ikke kunne gjøre noe nå men det går jo over
Nettopp..Ja samme her, men vanskelig når man ikke vet hva man kan
Nå avhenger vel alt av om jeg kommer meg på jobbFått vite noe mer om jobb?![]()
Nettopp..alt er så usikkert...
Håper jobb gikk greit idagVi har lagt våre planer om London helt på is. Om det hadde vært ok å reise, hadde vi ikke sjanset uansett. Reise kan vi gjøre neste år, og i alle år fremover.
Jeg legger barn, og gruer til oppstart på jobb i morgen. Baah.
Så bra!God morgen
Hurra, foten er bedre, fortsatt hoven å blå men bedre![]()
Hverdagen tilbake med et brak ja!God morgen.
Ferien er over, hverdagen tilbake.
Hjemmekontor, hjemmeskole og hjemmebarnehage
Opp og hopp. Vi må ha frokost før pålogging klokka ni