Ny krig etter påske?

Ikke dra i gang, men blir gjerne med. Selv om jeg aldri kommer til å vinne :p
 
Vil gjerne være med! Trenger motivasjon til å bevege meg ekstra i disse tider..
 
jeg vil være med .... må skjerpe meg altså! Ikke fått kommet skikkelig i gang igjen med kostholdet :p Og nå i disse dager hjelper det IKKE.... :D
 
Jeg vil veldig gjerne være med! Hadde vært fint med litt ekstra motivasjon!
 
Blir med :)
 
Jeg trenger også et push bak i denne inaktive tiden
 
Jeg har ikke kapasitet fredag kveld til å sitte å knote med disse tallene.

Enten dersom vi kan si at der skal leveres innen fredag kl 12 eller 14 (folk har mobiltlf, må ikke vente til de kan logge på pc på kvelden. Vei seg når du står opp og legg det rett inn i veietråden)

Så kan jeg få tatt det i løpet av dagen. Men fredag kveld er fsmilietid og jeg har unger som skal følges opp i den tiden en som krigleder tradisjonelt må knote med tallene, og det går ikke i denne crazy korona tid i alle fall.

Er det noen som har problemer med at vekt må leveres på dagtid?
 
Jeg har ikke kapasitet fredag kveld til å sitte å knote med disse tallene.

Enten dersom vi kan si at der skal leveres innen fredag kl 12 eller 14 (folk har mobiltlf, må ikke vente til de kan logge på pc på kvelden. Vei seg når du står opp og legg det rett inn i veietråden)

Så kan jeg få tatt det i løpet av dagen. Men fredag kveld er fsmilietid og jeg har unger som skal følges opp i den tiden en som krigleder tradisjonelt må knote med tallene, og det går ikke i denne crazy korona tid i alle fall.

Er det noen som har problemer med at vekt må leveres på dagtid?
dersom folk har problemer med dagtid, kan vi ikke ha veiedag torsdag istedenfor?
 
Jeg har ikke kapasitet fredag kveld til å sitte å knote med disse tallene.

Enten dersom vi kan si at der skal leveres innen fredag kl 12 eller 14 (folk har mobiltlf, må ikke vente til de kan logge på pc på kvelden. Vei seg når du står opp og legg det rett inn i veietråden)

Så kan jeg få tatt det i løpet av dagen. Men fredag kveld er fsmilietid og jeg har unger som skal følges opp i den tiden en som krigleder tradisjonelt må knote med tallene, og det går ikke i denne crazy korona tid i alle fall.

Er det noen som har problemer med at vekt må leveres på dagtid?
Dagtid går helt fint evt. ta en annen ukedag som passer best for deg. Krigleder kan bestemme det tenker jeg:happy: Er bare supert om noen kan påta seg det :)
 
Ikke dra i gang, men blir gjerne med. Selv om jeg aldri kommer til å vinne :p
Vil gjerne være med! Trenger motivasjon til å bevege meg ekstra i disse tider..
jeg vil være med .... må skjerpe meg altså! Ikke fått kommet skikkelig i gang igjen med kostholdet :p Og nå i disse dager hjelper det IKKE.... :D
Jeg vil veldig gjerne være med! Hadde vært fint med litt ekstra motivasjon!
Jeg vil gjerne bli med
Blir gjerne med :)

Nå er det laget egen påmeldings tråd :)
 
Har meldt meg på :happy:

Kanskje akkurat denne type motivasjon jeg trenger, konkurranse instinktet mitt er stort og jeg hater å tape :hilarious:
 
Back
Topp