Vondt i magen når jeg går tur

E

Eline2020

Guest
Jeg får vondt i magen når jeg går tur.
Er dette vanlig?

føler egentlig ikke at det er noe galt, kjennes mer sånn vond fordi den er stor og babyen vokser men aner ikke. Aldri vært gravid før.

har hund og går tur fra 30 min - 1,5 t hver dag.
 
Jeg får vondt i magen når jeg går tur.
Er dette vanlig?

føler egentlig ikke at det er noe galt, kjennes mer sånn vond fordi den er stor og babyen vokser men aner ikke. Aldri vært gravid før.

har hund og går tur fra 30 min - 1,5 t hver dag.

Ja, jeg får ofte vondt når jeg går tur. Av og til kjenner jeg det i ligamentene (nede på siden av livmoren), akkurat som at de strekkes, og av og til kjennes hele magen ut som den skal sprenge fremover :wacky: Også elsker hu der inne å ligge å presse seg utover når jeg går tur bare for å gjøre det hele litt ekstra digg :p
 
Oh yes.. Men kommer som regel ikke før på slutten av turen, når jeg er sliten.
 
Det hender jeg får kynnere når jeg går tur og de kan være vonde. Må stoppe opp og vente til de går over før jeg går videre. Også har det hendt at jeg får ligamentsmerter, kjennes ut som en draende smerte på en måte
 
Det hender jeg får kynnere når jeg går tur og de kan være vonde. Må stoppe opp og vente til de går over før jeg går videre. Også har det hendt at jeg får ligamentsmerter, kjennes ut som en draende smerte på en måte
Samme her! Noen dager får jeg slike vondter med en gang, andre dager kan jeg gå litt lengre turer uten å kjenne noe. Men lange turer går ikke lenger. Kynnere, ligamentsmerter og litt vondt i hofter og korsrygg,.
 
Jeg har også det! Kynnere og ligamentsmerter. Hatt det siden uke 18. Opplever det ikke som veldig smertefullt, men ubehagelig - går som regel greit hvis jeg justerer ned tempoet noe.
 
Samme her! Noen dager får jeg slike vondter med en gang, andre dager kan jeg gå litt lengre turer uten å kjenne noe. Men lange turer går ikke lenger. Kynnere, ligamentsmerter og litt vondt i hofter og korsrygg,.
Ja det er så kjipt, for jeg elsker lange turer i skog og mark:love7
Også kjenner jeg det klør i kroppen etter telttur, men det kan jeg jo også glemme:wtf: får glede seg til lange skogsturer igjen til høsten;)
 
Får ofte vondt... og ofte kynnere :wideyed: Jeg må gå seint for å klare turer:hilarious:
 
Samme her, men pleier å hjelpe på kynnerne å gå sakte og ta pauser. Sliter også med bekkenplager, så blir dessverre ikke de lengste turene her. Gleder meg til ordentlige skogturer og løpeturer igjen :)
 
Veldig gjenkjennelig! Jeg får vondt nederst i magen når jeg går tur - har selv konkludert med at det er kynnere? :)
Turene går i veeeeldig saaaaakte tempo og minst mulig oppoverbakker ;)
 
Ja det er så kjipt, for jeg elsker lange turer i skog og mark:love7
Også kjenner jeg det klør i kroppen etter telttur, men det kan jeg jo også glemme:wtf: får glede seg til lange skogsturer igjen til høsten;)

Jeg har det helt likt! Får sug i magen av å se bilder fra telttur i fjor sommer. I tillegg til en ekstrem reiselyst som har kommet nå i løpet av koronaukene. Har allerede googlet litt rundt telttur med baby. :D Konklusjon: Funker bra for noen familier, elendig for andre. Time will show! Kanskje sommeren 2021 kan by på litt fjell- og teltliv for oss?

Og som du sier: Ser veldig fram til turer i høstskogen. Både med vogn og bæresele. :love7
 
Jeg får vondt i magen når jeg går tur.
Er dette vanlig?

føler egentlig ikke at det er noe galt, kjennes mer sånn vond fordi den er stor og babyen vokser men aner ikke. Aldri vært gravid før.

har hund og går tur fra 30 min - 1,5 t hver dag.
Sleit veldig med det forrige svangerskap, ble skikkelig «sliten« i magen, fikk ligamentsmerter og kynnere... ikke så plaget denne gangen heldigvis :happy: jordmor sa at det var helt normalt!
 
Jeg har det helt likt! Får sug i magen av å se bilder fra telttur i fjor sommer. I tillegg til en ekstrem reiselyst som har kommet nå i løpet av koronaukene. Har allerede googlet litt rundt telttur med baby. :D Konklusjon: Funker bra for noen familier, elendig for andre. Time will show! Kanskje sommeren 2021 kan by på litt fjell- og teltliv for oss?

Og som du sier: Ser veldig fram til turer i høstskogen. Både med vogn og bæresele. :love7
Ja vi kommer til å teste telttur til neste sommer, regner med det kommer til å gå greit:happy: får starte med små teltturer ikke så langt unna bilen også utvide etterhvert når en blir mer dreven;)
Får bare nyte høstturene litt ekstra, og trøster meg med at jeg har skikkelig god tid til å plukke i soppsesongen i år:hilarious:
 
Eg kan gå i 5 minutt, også kjem kynnerane. I området oppforbi navlen, blir skikkelig stramt og gjer seg ikkje før eg er heima frå tur igjen. Hold deg i aktivitet seie dei... ikkje veldig lett seie eg :(
 
Får ofte litt stikniger når jeg harr gått litt og en følelse av hold, pluss at jeg alltid føler jeg må på do sånn 5 min etter jeg gikk:p så lurer på om ikke jeg klarer å påvirke blæra å på en eller annen måte...
 
Back
Topp