Falske forhåpninger??

Solsikken10

Flørter med forumet
Er så redd for å lage falske forhåpninger for meg selv nå...
Vi har prøvd i 5 år, 2 x icsi og ett fryseforsøk siste året.
Hadde en vannscan i begynnelsen av denne syklusen og har hørt at det er noen som blir lettere spontant gravid etter dette, men mannen sine svømmere er så dårlig at dette er likevel usannsynlig. Men nå hadde jeg frisk blødning nok til ett truseinnlegg i går, så stoppet det! Og ørlite rosa på papiret i dag. Sånn begynner aldri mensen hos meg! I dag burde det være full fart.
Tok en test nå, men den var ikke på morgenurin og var negativ.
Er ca 14 dpo, vet aldri helt...
Har vel egentlig ikke noen spørsmål, måtte bare få ut tankene og funderer på om jeg utrolig nok kan være gravid !

Jeg kan dessverre ikke svare deg helt. Men Ikke ta sorgen på forskudd ♥️ Vet det er meget irriterende men vent å se. Kan hende du har hatt sen el og at det er festeblødning?
Vannscan gjør det lettere i de første syklusene. Så du har muligheten tilstedet uansett ❤️ Oppdater oss. Masse lykke til ♥️

Jeg kan dessverre ikke svare deg helt. Men Ikke ta sorgen på forskudd ♥️ Vet det er meget irriterende men vent å se. Kan hende du har hatt sen el og at det er festeblødning?
Vannscan gjør det lettere i de første syklusene. Så du har muligheten tilstedet uansett ❤️ Oppdater oss. Masse lykke til ♥️

Har ett lite håp om at det er festeblødning ja :happy:
Helt utrolig om en vannscan hjelper etter så mange år!
Har ikke helt stabil syklus, så 14 dpo er bare ca... Kan like gjerne være 12 dpo....
Takk for svar :Heartred:Heartred

Har ett lite håp om at det er festeblødning ja :happy:
Helt utrolig om en vannscan hjelper etter så mange år!
Har ikke helt stabil syklus, så 14 dpo er bare ca... Kan like gjerne være 12 dpo....
Takk for svar :Heartred:Heartred
Da satser vi på at du er kortere enn du trodde ♥️Oppdater ❤️

Fremdeles like usikker her :banghead:
Småblødning nok til ett truseinnlegg søndag og i går, sterke menssmerter i går, men helt stopp igjen med alt nå. Men tok en vanlig og en tidligtest i dag, begge var negative :(
Ikm kan fremdeles være så sent som lørdag som kommer, men uansett burde jo en tidligtest slått ut nå tenker jeg...

Fremdeles like usikker her :banghead:
Småblødning nok til ett truseinnlegg søndag og i går, sterke menssmerter i går, men helt stopp igjen med alt nå. Men tok en vanlig og en tidligtest i dag, begge var negative :(
Ikm kan fremdeles være så sent som lørdag som kommer, men uansett burde jo en tidligtest slått ut nå tenker jeg...
Det er ikke alle som får pos test før mensen♥️

Back
Topp