Murringer

Rayooma

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Jeg opplever noen ganger iløpet av dagen at jeg får murringer/menslignende svake smerter. Er det da normalt i første ukene? Er uke 5+0 idag, er fryktelig beskymret en abort til :/
Hva opplever dere? Har dere noe lignende?

Må nevne at jeg har ømme bryster fortsatt, stigende hvilepuls, men ellers ingen kvalme. Når kommer kvalmen?

Dette er mitt andre graviditet, husker ikke mye av den forige da det var for seks år siden, var ikke særlig opptatt av symptomer da heller.

Vil gjerne også høre med dere, om det er trygt å ha samleie de første ukene, eller øker det sjansen for abort, spes meg som nylig har vært gjennom det :/
 
Jeg har også hatt murringer de siste to dagene (er 4+6 her), for det meste kjennes det ut som svake menssmerter/ubehag, med unntak av en mer stikkende smerte i går som var over på noen sekunder.
Kvalme har jeg hatt et snev av i forrige uke, før den var mer merkbar i noen små bølger på lørdag og litt på søndagskvelden, men nå er den foreløpig borte igjen.
Ellers merker jeg lite... Ingen ømhet i brystene og ikke noe trøtt eller uopplagt heller.
 
Jeg opplever noen ganger iløpet av dagen at jeg får murringer/menslignende svake smerter. Er det da normalt i første ukene? Er uke 5+0 idag, er fryktelig beskymret en abort til :/
Hva opplever dere? Har dere noe lignende?

Må nevne at jeg har ømme bryster fortsatt, stigende hvilepuls, men ellers ingen kvalme. Når kommer kvalmen?

Dette er mitt andre graviditet, husker ikke mye av den forige da det var for seks år siden, var ikke særlig opptatt av symptomer da heller.

Vil gjerne også høre med dere, om det er trygt å ha samleie de første ukene, eller øker det sjansen for abort, spes meg som nylig har vært gjennom det :/

alt sånn er normalt :) Det er like normalt å ikke merke at man er gravid heller :p
Så lenge det ikke er smerter som bekymrer deg og blødninger så er det ingen grunn til panikk :p
 
Helt normalt :) Hadde det samme, og fryktelige stikninger, det er ligamentene som strekker seg.
Kvalmen kom i uke 7 hos meg og ga seg i uke 13 :) er 17 på vei nå.

Og samleie skal være helt trygt i en normalt svangerskap
 
Så godt å høre at det er normalt, men klarer faktisk ikke helt å slå meg til ro. Skal prøve å ikke stresse og ta det med ro.
 
Back
Topp