Skummelt!

Endelig

Elsker forumet
Marsboerne2017
Novemberlykke 2020
Dette er skummelt, i går kveld kjente jeg plutselig det ble vått i trusa og der kom det blod :wideyed: Kjempeskummelt!!! Heldigvis TUL i dag på morgenen, så jeg tok sjansen på å legge meg og ikke kontakte noe lege i går. I natt våkna jeg av at det var vått i senga - enda mer blod :sad015, dvs blodblanda væske, hadde rent over og ut av nattbindet :woot: Jeg var kjempe negativ i dag morges, helt sikker på at jeg hadde mista!

Nå har jeg vært på TUL og sett en perfekt liten tass, målt til 7+6 (som jeg er i dag) med blinkende hjerte :Heartred Men ved siden av babyen ligger en svær blodansamling :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Så nå skal jeg bare prøve å ligge her og ruge, håpe på fortsatt smertefri blødning og at den snart gir seg! Ny TUL om to uker (over påske) :smiley-angelic001:smiley-angelic002:smiley-angelic001:smiley-angelic002:smiley-angelic001 da håper jeg å bare se en baby :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Å så godt å se liv når du har blødd, men så skummelt med blodansamling. Krysser fingrene for deg, ta det med ro :)
 
Å så godt å se liv når du har blødd, men så skummelt med blodansamling. Krysser fingrene for deg, ta det med ro :)
Ja, var veldig negativ i dag så utrolig lettelse å se blinkende hjerte :Heartbigred Håper det fortsatt er der om to uker!!!
 
Så bra det så bra ut. Hva sa gyn angående blodansamlingen?
 
SÅ bra at du fikk gode nyheter :Heartred Fikk du vite noe om hva denne blodansamlingen er eller har av betydning?
 
Så bra det så bra ut. Hva sa gyn angående blodansamlingen?
Det kan gå godt, det kan gå galt, det kan komme mer blødning, kroppen kan absorbere det. Det viktigste er at det er smertefri blødning og så må jeg krysse fingrene for at blødningen ikke blir så kraftig at den tar med seg fosteret :wideyed::smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ny TUL om 14 dager! Ingenting å gjøre om blødningene tar seg opp, så jeg bare ligger her og ruger... Heldigvis har jeg hjemmekontor, så jeg kan slå ihjel litt tid med jobbing, og så er jeg fryktelig kjedelig mamma som ikke vil være med på noe gøy :rolleyes:
 
I går kveld opplevde jeg akkurat det samme som deg. Hadde litt smerter og når jeg gikk på do fosset blodet. Slik fortsatte det i noen timer før det gav seg. Ble skikkelig redd. Det var godt å lese at du hadde vært gjennom det samme og at det hadde gått bra for deg. :Heartred Gynekologen kunne berolige meg i dag med at jeg har det samme som deg. Gruer meg veldig til resten av blodet skal komme ut:gen113
 
I går kveld opplevde jeg akkurat det samme som deg. Hadde litt smerter og når jeg gikk på do fosset blodet. Slik fortsatte det i noen timer før det gav seg. Ble skikkelig redd. Det var godt å lese at du hadde vært gjennom det samme og at det hadde gått bra for deg. :Heartred Gynekologen kunne berolige meg i dag med at jeg har det samme som deg. Gruer meg veldig til resten av blodet skal komme ut:gen113
Jeg fikk beskjed om at det ikke er sikkert resten av blodet kommer ut, det kan også absorberes av kroppen! Det viktigste var at jeg ikke fremprovoserte en større blødning med feks mye aktivitet, tunge løft, joggetur osv... Så jeg gikk fra å være veldig aktiv til å ligge i en recliner på andre dagen nå!

Håper alt går bra hos oss begge!!!
 
Jeg fikk beskjed om at det ikke er sikkert resten av blodet kommer ut, det kan også absorberes av kroppen! Det viktigste var at jeg ikke fremprovoserte en større blødning med feks mye aktivitet, tunge løft, joggetur osv... Så jeg gikk fra å være veldig aktiv til å ligge i en recliner på andre dagen nå!

Håper alt går bra hos oss begge!!!

jeg hadde et hematom i forrige svangerskap. Fossblødde plutselig i uke 15. Det stoppet jo relativt fort opp, men det holdt på slik helt til uke 17. Jeg fikk heldigvis god oppfølging hos fastlegen som har ultralyd. Var skummelt, men det gikk helt fint :)
 
Back
Topp