Noen flere testgalere her?

-lilo-

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen!

jeg har så lyst å test meg hele tiden... jeg er DPO4 i dag og vil allerede prøve å teste på g-test. Men det er vell for tidlig?

når begynte du å teste deg med g-test?
 
Forstår iveren! Det er imidlertid veldig få som får antydning til positiv før 9-10 dpo. Egget fester seg ikke før 4-7 dpo heller :) ville ventet til iallfall 8-9 dpo om du klarer! ;)
 
Det er litt tidlig ja! vent til etter 10DPO. Jeg pleier vente til IKM, men har forståelse for at ikke alle klarer det
 
Jeg henger meg på! Har 1DPO i morgen, men tenker at jeg skal prøve å teste 7-8 DPO (6./7.april). Er såååå vanskelig å ikke teste! :bag:
 
Ææææh, jeg er sååå utålmodig. 6 dpo i dag og det klør i testefingrene mine! :hilarious: Skal vente til 10 dpo iallefall!
 
Testegal er jo bare fornavnet på meg :woot:

Har testa siden 8 dpo, og ryker på 2-3 ulike merker hver dag! 11 dpo nå, og enda ikke fått svaret jeg vil ha :rolleyes:
 
Jeg sitt bare å vent til 8dpo for å teste... men føle det er så lenge til vil teste med hver dag egt.. men da blir jeg bare skuffet over svaret er negativ. Jeg blir itillegg ivrig når mannen vil at jeg skal teste meg huff, la dagene gå fort
 
Jada, første test 4 dpo :wacky: er 8 dpo nå. Svidd av noen tester allerede. Blenda såklart. Prøver igjen i morgen :smiley-ashamed005
 
Testegal er jo bare fornavnet på meg :woot:

Har testa siden 8 dpo, og ryker på 2-3 ulike merker hver dag! 11 dpo nå, og enda ikke fått svaret jeg vil ha :rolleyes:

samme her forundre meg ikke at jeg har svidd av my penger på tester i den siste tiden her.. vil ha positiv
 
Hehe, bare 1 dpo her. Tester vel 14 dpo, tenker jeg. Svaret er vel det samme uansett når jeg tester :p
 
Back
Topp