NY Terminliste september 2020

Ny termin etter OUL:

29. august - tufso86 - 33 år - B3 - KK Haukeland
 
Ny termin etter OUL:
Lillespurv1- 27.august- 27/28 år- B2-st.olavs hospital
 
Du hadde jammen god/riktig termin før oul også :) ikke mange dagene forskjell! :)
Nja. Den 28. August var min mening, men ikke menstermin. Jordmoren min mente termin var 1.9 :knegg: men jeg klarte aldri å bruke den, og følte den var totalt feil. Så derfor bestemte jeg litt selv her inne :rolleyes:
 
Nja. Den 28. August var min mening, men ikke menstermin. Jordmoren min mente termin var 1.9 :knegg: men jeg klarte aldri å bruke den, og følte den var totalt feil. Så derfor bestemte jeg litt selv her inne :rolleyes:
Jeg har også satt en annen dato enn lege/jordmor. De mener 2.9, jeg satt 1.9 :p tipper jeg ender i slutten av august
 
Jeg har også satt en annen dato enn lege/jordmor. De mener 2.9, jeg satt 1.9 :p tipper jeg ender i slutten av august
Haha ja, lett å bli flytta litt. Men kjente jeg var glad jeg ble flytta den veien, og ikke andre.
 
Fikk ny termin selv om det er ivf, helt ok å være en dag lengre :hilarious:
30. august - hani94 - 25 år - B1 - Kristiansund sykehus
 
Fikk ny termin selv om det er ivf, helt ok å være en dag lengre :hilarious:
30. august - hani94 - 25 år - B1 - Kristiansund sykehus
Spent på hvor mange dager de flytter meg. håper de fortsetter å flytte meg noen dager frem altså!
 
Ny termin etter oul: 7.sept - Leab97 - 23 år - b1- Lillehammer sykehus
 
04.09 - Kalinnea - 30år - B2 - Ahus :)
 
Ny termin på meg også. 27 august :)
 
Har hengt mest i august-gruppen da jeg har dobbelt livmor og trolig kommer til å føde før tiden, men siden jeg ble satt tilbake på OUL slenger jeg meg inn her også :)


6. september - babydrøm2020 - 29 år - B31 - Ullevål
Antar det ikke er barn 31 på vei?
 
Back
Topp