Snusmumrikkens firkløver ♡

Uke 3+6

Snapchat-1021798988.jpg


:Heartbigred:love7
 
Last edited:
Gratulerer så mye! :Heartred Så kjekt å se at du er gravid igjen, og så med ny desember-spire da! Husker det var trist å miste deg i desember 19, men denne gangen skal det nok holde helt ut :)
 
Gratulerer så mye! :Heartred Så kjekt å se at du er gravid igjen, og så med ny desember-spire da! Husker det var trist å miste deg i desember 19, men denne gangen skal det nok holde helt ut :)

Så hyggelig å høre fra noen i tidligere termingruppe! Takk for fine ord! :Heartred er koselig at det blir ny desemberspire, og håper også inderlig at dette holder hele veien :Heartred

Gratulerer så mye!! :Heartred

Tusen takk :Heartred Har vært inne og lest i dagboka di, og er så spent på den neste prøveperioden deres. Ønsker deg masse lykke til, og sender babystøv din vei :Heartred
 
Testene øker i styrke, så det er et godt tegn :Heartred
Har fått TUL hos gynekolog i uke 6, og time hos fastlege i uke 9, så her blir det god oppfølging :D Det er jeg glad for. Teller ned, og gleder meg til å se lille spiren! Håper alt er i orden :smiley-angelic001
 
Å så koselig å titte innom:Heartpink Venter spent selv på om det blir en liten desember spire i magen:rolleyes: Hadde vært utrolig koselig å havne i samme termingruppe!
 
Å så koselig å titte innom:Heartpink Venter spent selv på om det blir en liten desember spire i magen:rolleyes: Hadde vært utrolig koselig å havne i samme termingruppe!

Håper det klaffer for dere! Enig i at det hadde vært hyggelig med samme termingruppe :D:Heartred
 
Gratulerer så mye med positiv test! :D:Heartred Vi skulle egentlig også ha barn i desember 2019, men det endte dessverre i MA. Er gravid igjen nå med termin i august :) Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast!
 
Gratulerer så mye med positiv test! :D:Heartred Vi skulle egentlig også ha barn i desember 2019, men det endte dessverre i MA. Er gravid igjen nå med termin i august :) Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast!

Tusen takk for det koselige sporet du legger igjen i dagboka mi :Heartred Hyggelig å lese at du venter baby i august! :D Håper også spiren her klorer seg godt fast :Heartred
 
Uke 4+6
Sparer siste digitale, og håper på 3+ neste uke! Kunne ikke dy meg i kveld, og tok en strimmeltest. De har jeg så mange av likevel. Så sterk og fin strek!

IMG_20200405_002613.jpg


Gir rett og slett godt humør. Håper den lille julegleden vår har plassert seg på riktig sted! Det er det eneste som surrer rundt i hodet mitt. Om 9 dager vet jeg helt sikkert! Å, som jeg gleder meg til å se! :Heartred

Begynner å gå opp for meg at vi skal ha baby, og bli en liten familie :love017 Min mor vet om babyen allerede, og har lesset meg ned med hjemmestrikket tøy. Er så koselig å se hvor smått det er, og vite at det skal brukes om ikke lenge! :Heartred Vi har også kjøpt ammestol, for vi fant en herlig moderne gyngestol på salg! Har mye fra før av også, så er mye å glede seg til å ta i bruk :happy:
 
Last edited:
Sparer siste digitale, og håper på 3+ neste uke! Kunne ikke dy meg i kveld, og tok en strimmeltest. De har jeg så mange av likevel. Så sterk og fin strek!

Vis vedlegget 322559

Gir rett og slett godt humør. Håper den lille julegleden vår har plassert seg på riktig sted! Det er det eneste som surrer rundt i hodet mitt. Om 9 dager vet jeg helt sikkert! Å, som jeg gleder meg til å se! :Heartred

Begynner å gå opp for meg at vi skal ha baby, og bli en liten familie :love017 Min mor vet om babyen allerede, og har lesset meg ned med hjemmestrikket tøy. Er så koselig å se hvor smått det er, og vite at det skal brukes om ikke lenge! :Heartred Vi har også kjøpt ammestol, for vi fant en herlig moderne gyngestol på salg! Har mye fra før av også, så er mye å glede seg til å ta i bruk :happy:
Ååh så fin lesning! Gleder meg til fortsettelsen :love017:Heartred
 
Uke 5+1
Hjerte begynte å slå i dag :Heartred og jeg fikk 3+ på Clearblue digital. Har hatt en liten fotoshoot med testen, for å lage noen stilige collager til senere :D

PIXL_20200407_201312_90.png
IMG_20200407_192457.jpg
 
Last edited:
Tusen takk! Endelig! Hvordan går det med deg i DPO-land? :D
Ja så herlig! Kjempefin milepæl :happy:
Det går saaaakte i dpo-land. 6dpo i dag og har bestemt meg for å prøve å vente til den 13. April før første test. Da skal jeg være 12dpo.
Får se om jeg klarer å holde meg :hilarious:
 
Ja så herlig! Kjempefin milepæl :happy:
Det går saaaakte i dpo-land. 6dpo i dag og har bestemt meg for å prøve å vente til den 13. April før første test. Da skal jeg være 12dpo.
Får se om jeg klarer å holde meg :hilarious:

Haha, kjenner følelsen av å klø i fingrene etter å teste :hilarious: Krysser fingrene for dere :Heartred og følger spent med!
 
Back
Topp