Hvordan tolker dere disse testene?

C

Cassi69

Guest
Heisann! Jeg tok en igår kveld, men på veldig lite tiss. Jeg tisset altså rett før jeg tok testen. (Samboer var ivrig og bare ville teste). Da så vi en veldig veldig svak skyggestrek.
Tok en ny en igjen nå, som viser tydligere strek. Dette er ifra morgenurin. :angelic: Ser dere det vi ser? Skal selvfølgelig ta ny imorgen og søndag! Gleder meg.

øverste bildet er ifra igår kveld og idag tidlig. Nederste test er ifra idag.
lYH2g5.jpg


dette bildet er ifra igår kveld. Syns å se en svak svak svaaaak strek
aQrdMo.jpg
 
Hva slags test er det? Ser klart strek på nederste
 
Heisann! Jeg tok en igår kveld, men på veldig lite tiss. Jeg tisset altså rett før jeg tok testen. (Samboer var ivrig og bare ville teste). Da så vi en veldig veldig svak skyggestrek.
Tok en ny en igjen nå, som viser tydligere strek. Dette er ifra morgenurin. :angelic: Ser dere det vi ser? Skal selvfølgelig ta ny imorgen og søndag! Gleder meg.

øverste bildet er ifra igår kveld og idag tidlig. Nederste test er ifra idag.
lYH2g5.jpg


dette bildet er ifra igår kveld. Syns å se en svak svak svaaaak strek
aQrdMo.jpg
Hadde tolket de som positiv men tidlig enda. Leser at noen sier de testene kan være veldig dårlige så ville testet med en annen test før jeg trodde på det selv:)
 
Hadde tolket de som positiv men tidlig enda. Leser at noen sier de testene kan være veldig dårlige så ville testet med en annen test før jeg trodde på det selv:)

ja helt enig, skal gjøre det! Men når jeg ser etter har den testen som ble tatt idag en undertone som er rosa. xsmile3
 
ja helt enig, skal gjøre det! Men når jeg ser etter har den testen som ble tatt idag en undertone som er rosa. xsmile3
Ja, det var det jeg så også så jeg ville tolket den som positiv :smiley-bounce012 Oppdater når du tar en annen test da! Spennende!
 
Denne fikk jeg med Lloyds pharmacy sist måned. Var ikke gravid, og alle andre tester var blendahvite...:( Aldri mer!:mad: Men krysser fingrene for deg! Hold oss oppdatert :)
 

Vedlegg

  • 98C17440-2597-4525-BB92-33E2FEB3D5CD.jpeg
    98C17440-2597-4525-BB92-33E2FEB3D5CD.jpeg
    7,1 KB · Visninger: 176
Back
Topp