Sykemelding?

Fjær92

Blir kjent med forumet
Hei
Jobber i barnehagen. Vi har få barn.
Men kjenner bekkenet begynner sånn smått og si ifra det er nok. Vi må vaske ganske mye før vi stenger barnehagen. Vi er som regel 2 stykk på jobb. Sist jeg var på jobb så brukte jeg nesten hele kvelden på og "komme meg". Jeg syns det blir urettferdig om den andre på jobb skal gjøre all vasking og løftingen. Tror vi blir satt sammen med samme person på jobb i ei uke av gangen.

Hva ville dere gjort?
 
Jobber selv i barnehage å kjenner at det blir mer en nok vasking for bekkenet sin del? Kan du høre med sjefen om å få tilrettelagt med hjemmekontor i unntaks perioden?
 
Får snakke med de i morgen. Men jeg syns det er så vanskelig. Skal også nevnes at i forrige jobb (jobba da i omsorgsleiligheter). Da jobbet jeg alt for lenge. Visste ikke om jeg skulle ligge, gå, stå for jeg hadde så vondt. Hadde liksom ikke noe liv etter jobb.

Men tro om man får komme inn til legen? Er helt frisk. Ta det over sånn video.:smiley-bounce022

Jeg er hjemme med en 3 åring siden pappaen har samfunnkritisk yrke.
Har ett fast vikariat fram til juni.
 
Får snakke med de i morgen. Men jeg syns det er så vanskelig. Skal også nevnes at i forrige jobb (jobba da i omsorgsleiligheter). Da jobbet jeg alt for lenge. Visste ikke om jeg skulle ligge, gå, stå for jeg hadde så vondt. Hadde liksom ikke noe liv etter jobb.

Men tro om man får komme inn til legen? Er helt frisk. Ta det over sånn video.:smiley-bounce022

Jeg er hjemme med en 3 åring siden pappaen har samfunnkritisk yrke.
Har ett fast vikariat fram til juni.

Jeg fikk sykemld over telefonen i forrige uke, så legen din har sikkert en ordning på plass :)
 
Back
Topp