Vektøkning?

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Ja, har dere lagt på dere?

Jeg har lagt på meg en liten kilo til nå. Prøver å passe på så vekta ikke skyter i været ;)
 
Foreløpig gått bittelitt ned. Prøver å spise ganske sunt og lar sjokolade være en helgeting, men det er sånn jeg levde før også. Bør ikke gå altfor mye opp i vekt ut fra startvekten, men er ganske avslappa til det.
 
Gått ned 4-5 kg på grunn av dårlig form og ingen matlyst. Gleder meg til formen blir bedre og vekten øker litt i stede :D 8+1 i dag.
 
Har ikke badevekt, men tipper 1 kg her også:p vil ikke fokusere veldig mye på det, for jeg spiser det samme som før (kanskje ett eller to knekkebrød ekstra). Men sist graviditet gikk jeg opp 20 kg - så jeg er sikker på at det blir det samme nå.. gikk fort ned igjen da:) men folk kommenterte vektøkningen myye, som egentlig var det værste
 
Har ikke vekt men føler jeg har lagt på meg. Blir ekstra oppblåst og samler på vann pga medisinene jeg går på tror jeg
 
Last edited:
Jeg har heller ikke vekt, men mistenker at jeg har lagt på meg.. blir så fort sulten og blir kvalm hvis jeg ikke spiser så føler jeg går rundt med noe i munnen hele tiden :rolleyes: Ikke bra! :p
 
har lagt på meg 2kg :/ men tror det er litt vann og det faktum at jeg er så forstoppa :p huff.. men så fort formen er bedre, så er det ut å gå turer igjen
 
Har gått opp litt, men tror det er mest vann.. Føler meg rimelig oppblåst :dead: Har ikke gjort endringer i kostholdet, og er vel gjerne mer aktiv enn vanlig nå når jeg er underholdningsgeneral i heimen hele dagene :laughing002
 
Har ikke badevekt, men tipper 1 kg her også:p vil ikke fokusere veldig mye på det, for jeg spiser det samme som før (kanskje ett eller to knekkebrød ekstra). Men sist graviditet gikk jeg opp 20 kg - så jeg er sikker på at det blir det samme nå.. gikk fort ned igjen da:) men folk kommenterte vektøkningen myye, som egentlig var det værste
Så ufint å kommentere vekt altså!
 
Verken gått opp eller ned :happy: Alle tre tidligere svangerskap har jeg vært småuggen på dette tidspunktet og har måttet småspise ofte, men denne gangen kjenner jeg ikke noe til der, enda iallefall :rolleyes: 7+3 i dag
 
Gått bittelitt ned p.g.a lite inntak av mat og oppkast.
 
Sist hadde jeg vel gått opp 5kg til nå og endte på 40kg + totalt...
Denne gangen har jeg gått opp litt fra IVF-start, men gått ned fra jeg testa positivt, er ned 2kg fra positiv test. Bør ikke gå opp alt for mye, men sist graviditet viste jo at det er ikke så lett å passe på!
 
Føler selv jeg har gått veldig mye opp og føler meg generelt veldig stor for tiden.. 9+0 i dag.
 
Back
Topp