Babypakker

E

Eline2020

Guest
Kan mannfolka også reise å få disse gratiske babypakkene eller er det kun en til mor? :)

Hvilken babypakker henter dere? :)
 
Kan mannfolka også reise å få disse gratiske babypakkene eller er det kun en til mor? :)

Hvilken babypakker henter dere? :)
På Rema kunne iallefall pappaen hente. Mulig vi kunne hentet begge to der, men det har vi ikke prøvd. Jeg hentet de tre siste (Skoringen, Kiwi og Apotek 1) så usikker på om det er lov der. Kanskje om pappaen sier at den gravide prøver å unngå butikkbesøk i disse tider så er de mer fleksible, dersom det er regler for hvem som kan hente?
 
Alle kan hente, men det er maks én per husstand per svangerskap, så alt over er vel strengt tatt tyveri.
 
Tyveri? Det hørtes voldsomt ut. :)
Spørs jo klart hvordan man definerer det, men for meg er det å ta noe som ikke er ens eget eller som man ikke har rett på likestilt med å stjele. Så får andre mene hva de vil om det.
 
Her fikk far hente ut alle. Den på Rema1000 fikk vi ferdigpakket i slik pose-ting med glidelås også. Bare å «betale» med Æ-appen.

Samme på Kiwi. Bare å «betale» med Trumfkortet. På Apotek1 tok han bare med min mobil siden det kun var jeg som hadde appen og på Skoringen bare oppgav han mitt navn, siden de hadde navnet tapet på kartongene bak disken :)

Så null problem for far å hente. :) Men jeg hentet selvsagt ikke i tillegg altså. SÅ gira på småbleier er vi ikke ;)
 
Spørs jo klart hvordan man definerer det, men for meg er det å ta noe som ikke er ens eget eller som man ikke har rett på likestilt med å stjele. Så får andre mene hva de vil om det.

Enig med deg. Hvorfor skal folk tenke kun på seg selv og hente ut både 2 og flere pakker ? Ødelegger tilbudet for andre , sikkert sær men jeg tenker nå at skal man ha barn må man ha råd til det også og ikke ødelegger goder og prøver :p
 
Enig med deg. Hvorfor skal folk tenke kun på seg selv og hente ut både 2 og flere pakker ? Ødelegger tilbudet for andre , sikkert sær men jeg tenker nå at skal man ha barn må man ha råd til det også og ikke ødelegger goder og prøver :p
Jeg syns ikke det stod så tydelig på rema sine sider at det var en per husstand, men følte også at det ble feil å hente ut to. Derfor bare pappaen som har hentet ut her i huset.
 
Hva er i disse pakkene bortsett fra bleier?

Bleier behøver jeg ikke fordi vi bruker tøybleier men er det noe annet «brukbart» oppi der? :)
 
Hva er i disse pakkene bortsett fra bleier?

Bleier behøver jeg ikke fordi vi bruker tøybleier men er det noe annet «brukbart» oppi der? :)

Litt våtservietter, tørrservietter, såpe, bind, ammeinnlegg tror jeg, body, smokk og bleier i de matbutikkpakkene. Koseklut, sokker og lekeball i skopakken og masse fint som flasker, skjeer osv i Apotek-pakken (bare sett kjapt oppi ) :)
 
Back
Topp