Jeg syns den 07/02 ser positiv ut, men disse testene blir ofte mer positive når de tørker, så må egentlig se bilde av de innen tidsfristen for å kunne vurdere dem. Hvis den i går var positiv, kan du ta blodprøve rundt 14-15 februar for å sjekke om du har hatt eggløsning og gode progesteronverdier
Med sene eggløsninger ville jeg hørt med gynekologen om du kan få letrozol for å booste eggløsningen. Jeg hadde eggløsning dag 22 vanligvis (og på det verste dag 39), og kort lutealfase. Ble gravid 2 av 2 ganger på støttemedisiner (letrozol og progesterontilskudd). Den første endte i kjemisk dessverre og den andre sitter fremdeles (10+5 nå)
det var et gledelig gjensyn da jeg har visst at det ikke var en graviditet, og fordi sist besøk var 3.januar, så denne runden var noe herk! 

blir så spennende! 

Jeg hadde en vanvittig lang syklus på 50 dager forrige runde, og nå er den tilbake på 35 dager
så håper jeg kroppen ordner resten

jaja, jubelen i taket er vel like bra det og! hehe... ikke la det gå lenge til neste oppdatering da! må ha noen å følge med på mens jeg venter på EL selv!
Heldigvis går det an å sitte utendørs og nyte vårsola. Den skal nytes ytterligere når jeg kommer meg ut på tur senere i dag. Syns våren er så fantastisk deilig med blomstene som dukker opp, og sola som varmer. Får håpe at det spirer andre steder også 

I tillegg har jeg vonde pupper. Er jeg ikke gravid nå så blir jeg faktisk litt sinna på kroppen som herjer sånn med meg nå
men føles veldig lovende!