Sommersol20
Betatt av forumet
Vi har også kjøpt Hemnes.Hmm.. Kjøpt på IKEA, kanskje Hemnes? Husker ikke helt. Får ikke plass til mer enn stellematten oppå, men det går helt fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også kjøpt Hemnes.Hmm.. Kjøpt på IKEA, kanskje Hemnes? Husker ikke helt. Får ikke plass til mer enn stellematten oppå, men det går helt fint![]()
Sniker fra september: er du fornøyd med denne? Jeg har kikket på denne til kommende lillebror![]()
Har begynt å tenke litt på oppbevaring og stelleplass til minstemann, og prøver å finne beste løsning for osshittil har jeg tenkt å ta en vanlig kommode og bare ha en stellematte på toppen, men er litt redd for at det kan bli for smalt?
Hvordan har du tenkt å gjøre dette?![]()
Finnes mange gode, jeg har falt for troll sitt stellebord Lukas, men det blir for bredt for oss. Så jeg leter endaTenkte egentlig det samme som deg. Greit å ha kommode og stellebord i ett tenkte jeg. Men har ikke sjekket ut utvalget av stellebord enda. Finnes kanskje stellebord med masse skuffer, slik at en ikke trenger å bruke en kommode som evt. Blir smal.