Vogn

Vi har en jente på 2, så trenger vel en dobbeltbogn. Har en brukt stokke trailz som jeg kjøpte til førstemann. Til tross for at vi har kjøpt nye hjul er jeg ikke fornøyd med den. Den er tung og vinglete.

jeg har veldig lyst på en bugaboo donkey, og jeg har lyst å unne meg en ny vogn denne gangen.

får kanskje vente til jeg er over 12 uker :angelic:
Jenta vår er født juni 2018 (blir 29 mnd mellom dei) og eg er veldig usikker på kva eg skal eg gjere!
 
Last edited:
Vi har en jente på 2, så trenger vel en dobbeltbogn. Har en brukt stokke trailz som jeg kjøpte til førstemann. Til tross for at vi har kjøpt nye hjul er jeg ikke fornøyd med den. Den er tung og vinglete.

jeg har veldig lyst på en bugaboo donkey, og jeg har lyst å unne meg en ny vogn denne gangen.

får kanskje vente til jeg er over 12 uker :angelic:
Jeg trenger også søskenvogn regner jeg med. Blir 21 mnd mellom mine hvis det går bra. Er Bugaboo donkey den beste søskenvognen? Jeg var også trailz til førstemann men er veldig fornøyd! Den tar jo ganske stor plass i bilen, men synes den er stødig og god å trille.
 
Jeg trenger også søskenvogn regner jeg med. Blir 21 mnd mellom mine hvis det går bra. Er Bugaboo donkey den beste søskenvognen? Jeg var også trailz til førstemann men er veldig fornøyd! Den tar jo ganske stor plass i bilen, men synes den er stødig og god å trille.

Jeg vet ikke om det bare er vi som har vært uheldig med vår, men selv etter at vi kjøpte nye hjul til vogna synes jeg den vingler noe ekstremt. Den skjener liksom til en side og jeg synes den er tungvint å styre. Jeg endte opp med å kjøpe en babyjogger city elite i tillegg, og brukte nesten bare trailzen fra når hun vokste ut av bagdelen i babyjoggeren, og til hun var stor nok til å vende henne fra oss.

Jeg har fått anbefalt donkey fra en god venninne, så håper jo den er bra da. :)
 
Vi har Bugaboo Buffalo etter storesøster, som vi var enormt fornøyd med, gleder meg til å bruke den igjen!
 
Back
Topp