Skravletråd for mars. Snart vår?

snart vår??? muligens sør for Bodø ;);) Ikke i Nord, her er vel ca 1,5 meter snø og tror ikke våren kommer før i Mai.

Venter på beskjed at Corona virus sprer seg i samfunnet, for kommer fleire mld om folk som er på jobb eller lignende med smitte.

snart vår??? muligens sør for Bodø ;);) Ikke i Nord, her er vel ca 1,5 meter snø og tror ikke våren kommer før i Mai.
Er også noe snø her, men i dag har det vært vår og mye har smeltet :)

Hehe

Ja, jeg bor sør for Bodø

Sør for Trondheim også.

Det hjelper nok

I natt forsvant all is og snø fra hagen.

Og dere andre, god morgen, håper dere har sovet godt. Mandag og ny uke. Ikke den med aller mest på kalendereren og det er godt etter ei helg som ikke akkurat var en avslappende en.

Klar for jobb igjen , nesten i 100% form , i dag er det mannen som er nede for telling og hjemme fra jobb:confused:
Får se hvordan vi ordner den utviklingssamtalen vi egentlig skal på i ettermiddag

God morgen det er mandag og dagen starta med att vi førsov oss:eek: nå var alle ut av huset. Skal jeg nyte en kopp kaffi klær på meg og dra til fysio time

Back
Topp