snart vår??? muligens sør for Bodø 
Ikke i Nord, her er vel ca 1,5 meter snø og tror ikke våren kommer før i Mai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også noe snø her, men i dag har det vært vår og mye har smeltetsnart vår??? muligens sør for BodøIkke i Nord, her er vel ca 1,5 meter snø og tror ikke våren kommer før i Mai.
Jepp, det sprer seg fort.Venter på beskjed at Corona virus sprer seg i samfunnet, for kommer fleire mld om folk som er på jobb eller lignende med smitte.
Ikke snø herEr også noe snø her, men i dag har det vært vår og mye har smeltet![]()
Sprer seg fort runt vi ser bara på SUS ikveld da de stenger en av fødeavdelingVenter på beskjed at Corona virus sprer seg i samfunnet, for kommer fleire mld om folk som er på jobb eller lignende med smitte.
Hehesnart vår??? muligens sør for BodøIkke i Nord, her er vel ca 1,5 meter snø og tror ikke våren kommer før i Mai.
Problemer med å registrere timer eller noe slikt?Gaaah jeg misliker sterkt Visma!![]()
Sprer seg fort runt vi ser bara på SUS ikveld da de stenger en av fødeavdeling
Jepp, det sprer seg fort.
Nei du den kjenner jeg veldigt på. Er i riskogruppen selvJa fått med meg det. Ikkje kjekt å vere i risikogruppe..
Kjenner følelsenGaaah jeg misliker sterkt Visma!![]()
Problemer med å komme inn rett of slett , men det var visst ikke så rart i grunn. Må nok kontakte IT i morgenProblemer med å registrere timer eller noe slikt?
Usj da, da håper jeg du sover nåNesten ikke sovet til nå..
Sovnet litt over 6, nå er jeg i gang med dagenUsj da, da håper jeg du sover nå