Erfaring med fitbit inspire og puls?

Sopha

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Hei! Er det noen her som bruker fitbit inspire for å måle puls ifm eggløsning? Sikler litt på den. Men om den er veldig variabel/unøyaktig så er det kanskje bedre å gå for en annen klokke.

Tar gjerne imot erfaringer, råd og tips! :)

Har ikke erfaringer med den klokka, men om du er interessert i syklustracking, så har Fitbit Versa 2 det. Jeg vurderte å kjøpe den, men ble istedet anbefalt Polar Ignite da den har innebygget gps og visstnok har mer nøyaktig pulsmåling. Er i alle fall veldig fornøyd med den selv om den ikke har syklustracking.

Har ikke erfaringer med den klokka, men om du er interessert i syklustracking, så har Fitbit Versa 2 det. Jeg vurderte å kjøpe den, men ble istedet anbefalt Polar Ignite da den har innebygget gps og visstnok har mer nøyaktig pulsmåling. Er i alle fall veldig fornøyd med den selv om den ikke har syklustracking.

Finner du hvilepuls på denne? Jeg finner den ikke nemlig :)

Fitbit måler jo konstant, men så på brukertilbakemeldinger på inspire-modellen at det var flere som synes pulsmåler var litt unøyaktig. Lurer egentlig på om den er nøyaktig nok. Og så er det vel kanskje lettere å gi en tilbakemelding når det ikke er helt som en forventer seg kontra når man er fornøyd.
Etter litt googling så fant jeg et innlegg av funkygine hvor hun var fornøyd. Ikke like nøyaktig som et pulsbelte under høyaktiv trening, men ellers ganske bra.

Til 850,- tror jeg at den kommer til å få en sjanse :)

Finner du hvilepuls på denne? Jeg finner den ikke nemlig :)
Den måler jo kontinuerlig, og jeg får opp høyeste og laveste puls i løpet av dagen, og laveste puls under søvn, men ikke noen bestemt hvilepuls, tror jeg?

Den måler jo kontinuerlig, og jeg får opp høyeste og laveste puls i løpet av dagen, og laveste puls under søvn, men ikke noen bestemt hvilepuls, tror jeg?

det er det jeg også får ja :)

Back
Topp