Hadde 4 uttak (1 avbrutt) og 6 innsett i det offentlige, der 2 endte i graviditet og SA (så har hatt totalt 6 graviditeter og 4 SA)Ble overstimulert ved første forsøk (fikk en natt på sykehuset og sykemeldt i 3-4uker). Hausken forsøkte en kombinasjon av medisinen og en annen som jeg gikk på når jeg fikk avbrutt forsøk (ingen befruktet), og da fikk jeg bare ut et brukende egg. Etter det ba jeg om å få gå tilbake til medisinen som hadde gitt flere egg i det offentlige, og fikk det.
Første forsøk offentlig 2 brukende egg, et inn (Gravid SA uke 7)og et på frys - overlevde ikke opptining. Andre forsøk 3 brukende egg, et inn og to på frys (gravid på et fryseforsøk, SA uke 6). Tredje forsøk - avbrutt - ingen egg befruktet. Fjerde forsøk 4 brukende egg, to inn og to på frys - ene egget overlevde ikke opptining
Første forsøket hos Hausken fikk jeg innsett etter 1 dag (lurer litt på om det var for å hindre avbrutt), andre forsøk endte total frys pga fare for overstimulering - 4 blasto på frys (3 graviditeter, 2 SA), tredje forsøk innsett av 2 dagers og 3 egg på frys. Hadde scratching før siste innsett og da dyrket de de to eggene som var igjen til blastocyst før innsett.
Hadde første forsøk i mai 2014 i det offentlige og det siste innsettet i januar 2016, så tok ganske lang tid.
Første forsøk hos Hausken i april 16, andre forsøk juni 16 (totalfrys), innsett august 16- gravid (SA uke 6), innsett oktober 16 - gravid (gutt født juli 17)
startet første søskenforsøk (frys) oktober 18 - gravid (SA uke 12), frys februar 19, tredje forsøk april 19, frys juni 19 og frys 2 blasto november 19 (gravid i uke 16)
kunne sikkert fått kommet til fortere, men litt andre ting gjorde at det ikke ble innsett mellom juni og november..
Ble kanskje veldig rotete dette