Ellemelle92
Forelsket i forumet
Noen som er sykmeldt pga trøtthet?
Føler det er så «lite» grunn til sykmelding, men jeg er skikkelig sliten og utmatta nå, mer enn forrige svangerskap. Jobben er veldig travel for tiden, så etter jobb er jeg helt skutt og må bare holde ut siste timene med sønnen min før han legger seg før jeg ligger langflat på sofaen. Huset ser ikke ut og jeg får vondt i magen hver gang jeg tenker på jobb..men kjenner det sitter så sykt langt inne å sykmelde seg..og særlig når jeg ikke er kvalm enda heller..
Hvorfor er dere sykmeldte?
Føler det er så «lite» grunn til sykmelding, men jeg er skikkelig sliten og utmatta nå, mer enn forrige svangerskap. Jobben er veldig travel for tiden, så etter jobb er jeg helt skutt og må bare holde ut siste timene med sønnen min før han legger seg før jeg ligger langflat på sofaen. Huset ser ikke ut og jeg får vondt i magen hver gang jeg tenker på jobb..men kjenner det sitter så sykt langt inne å sykmelde seg..og særlig når jeg ikke er kvalm enda heller..
Hvorfor er dere sykmeldte?

og sover mer eller mindre til neste dag... Bruker dagene hjemme til å sove meg ut sånn at jeg kan være med jenten min på ettermiddagen og hjelpe litt til med hus og hund. Har høyt tempo på jobb og ikke lett å tilrettelegge noe særlig. Men om du har en jobb som tillater det går det an å jobbe kortere dager eller ha ferre oppgaver for å ikke bli så sliten
Har noen få dager innimellom der jeg plutselig føler meg normal.