Da takker jeg for meg

Karolinefrk

Betatt av forumet
Helt tom og helt i sjokk.
Dette ønskede barnet kommer ikke nå heller.
Har vært på ul i dag igjen og de fant ingen foster i fostersekken. Dette er ul nr tre dette sv og de har ikke sett noe de andre gangene heller men pga barnet var så ønsket så håpet vi virkelig og få sett noe på ul i dag.

Så nå sitter jeg her og venter på time til utskrapning. Har så lyst til og skrike ut hvor urettferdig dette er.
Kvalmen og ømme pupper har vært her hele tiden og bekkenet skriker av smerte.
Hvorfor meg. Hvorfor må vi vente til mandag med og få time til utskrapning og da muligens vente på brev i posten. Hvorfor pine en allerede sårbar jente for og vente to uker på svar om veien videre. Kunne jeg ikke bare ha vært litt heldig for en gangs skyld.

Forrige svangerskaps endte i uke 18. I august 2019. Med utskrapning etter ma og fikk da konstatert inkomplett blæremola. Ble fulgt opp godt og ble jo gravid på p piller nå men bebis var jo like ønsket nå selvom legene ikke var fornøyde med det skulle jo gå og ta hcg prøver frem til august 2020 for og følge med på at blæremolaen ikke blusset opp igjen.
Men nå trur de jo at dette er en komplett blæremola og jeg må jo da muligens vente et år til før jeg kan prøve og bli gravid igjen. Og muligens inn og begynne med kemoterapi eller cellegift.
håper virkelig dette bare er en BO i stede så jeg slipper den psykiske presset med og ta blodprøver annhver uke og masse tlf for og få svar på hcg for de ikke prioriterer meg.
Er virkelig ikke dette jeg hadde håpet på.

Huff, dette var ikkje kjekt å lese.. Full forståelse for at det føles urettferdig:(
Håpar du har hatt din del uflaks og at neste gong er din tur. Ønsker deg alt vel!

Så trist, det er virkelig urettferdig :sorry::Heartred Håper det er en BO, og at dere kan prøve igjen når dere er klare. Ta vare på hverandre, og ønsker deg all lykke videre på veien :Heartred Det må gå bra til slutt!

Huff, så trist å høre dere har hatt en så lang vei også var det tomt der:( Er ordentlig lei meg på deres vegne:Heartred Sender deg en stor trøsteklem:Heartred

Ble helt tom for ord jeg.. sender deg en god klem :Heartred

Uff kjære deg ❤️ Dette var trist lesing ❤️ Ønsker deg all godt i denne tiden❤️

Så trist å lese:(ta vare på deg selv de neste dagene. Helt forferdelig å måtte gå igjennom noe slikt. Lykke til videre, håper virkelig det er din tur snart:Heartred

Klem til deg ❤️❤️

Så uendelig trist. Verdens føles veldig urettferdig når slikr skjer. Sender deg masse gode tanker og håper virkelig dere lykkes netse gang! :Heartred:Heartred

Så fryktelig trist å lese :( Føler med deg i håpløsheten. Ta vare på deg selv og familien. :Heartred

Sender deg mange varme tanker :Heartred

Så trist å lese :( verden er virkelig ikke rettferdig noen ganger. Håper det går veien for deg/dere videre... masse klemmer :Heartred

Back
Topp