Forkjøla, nys og tiss....

MissLeya

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er i dag 15+5 og er blitt skikkelig forkjøla. Men nå i dag har jeg opplevd 2 ganger at jeg har nyst og tisset litt på meg :oops:

Opplevde aldri det i forrige svangerskap eller etter fødselen så var så rart at det skjer nå så tidlig?? Noen andre som har opplevd det?

Ja, jeg gjorde det for 30 min siden. Skifter truse flere ganger om dagen pga det :bag:

Det skjer med meg og! Tror det er vanlig altså. Må vel bare gjøre ekstra knipeøvelser haha!

Ja, jeg gjorde det for 30 min siden. Skifter truse flere ganger om dagen pga det :bag:
Åh såpass. Det er nok sikkert vanligere enn man tror, bare ingen som snakker om det

På appen graviditet+ under dag 116 står det om dette. Ca 1 av 3 gravide opplever å tisse på seg når dem er gravide og ler, nyser etc. :p

Jeg har hormonell inkontinens i dette svangerskapet også, så tåler ingenting før det lekker :) hjelper ikke å knipe heller

Samme her! For ikke å snakke om når jeg hadde spysjuka forrige uke... Hadde null kontroll! Tissa meg ut hver gang jeg spydde...:wideyed:

Hvis det blir et problem så finnes det fysioterapeuter som spesialiserer seg på trening av bekken bunn med tanke på inkontinens. Vi har fått beskjed om at hvis det blir et problem så er det bedre å søke hjelp tidlig. men når det står på som verst er det ikke den muskulaturen jeg kommer på å stramme. Hostet sånn at jeg holdt på å kjøre av veien pga at jeg begynte å spy. Slapp heldigvis å skvette på meg da.

Huff... ja.. Når jeg nyser er det ikke rent lite høyt i tillegg... ser for meg nyse i butikken OG tisse på meg.

På appen graviditet+ under dag 116 står det om dette. Ca 1 av 3 gravide opplever å tisse på seg når dem er gravide og ler, nyser etc. :p
Er klar over at det er et vanlig "problem" når man er gravid, men har bestandig tenkt at det skjedde ganske langt ut i svangerskapet pga både press, vekt osv, men ser jo det kan skje både tidlig og sent i svangerskapet :)

Jeg har hormonell inkontinens i dette svangerskapet også, så tåler ingenting før det lekker :) hjelper ikke å knipe heller

Det er mye et rart en kan gå gjennom som gravid altså :hilarious:

Back
Topp