Skravletråd for mars. Snart vår?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, da er det faktisk mars folkens.

Er det lov å håpe på vår? Så små frø og se det spire?

Hva er planene denne første dagen i mars?
 
Jeg sovna med is/frosset slaps rundt huset og regner med at jeg ar har våknet til det også. Har ikke sett ut enda. Men det forsvinner ikke over natta.

Vi våkna med fem unger i huset som har sagt at de er sultne og derfor fått ta seg frukt. Nå er vi i prosessen med å stå opp og lage frokost til dem
 
Her er det ordentlig slapsete og vått:shifty:
 
En titt ut vinduene bekrefter at det er som i går. Det ligger 3-5 cm hvitt ute. Det er rimelig hardt/skare/is alt ettersom hvor mye tråkket eller kjørt på det er.

Ikke følelsen av vår enda, men i løpet av mars kan mye skje.
 
Definitivt ikke snart vår her hvertfall
Både og her.
Hekken til naboen er lysegrønn. Rispbuskene mine har ikke et halvt lite blad engang. Dog. Jeg sjekket feil ende av hagen kom jeg akkurat på. Kommer tidligere i hjørnet mot sør. Sjekke der ved anledning

Men det er is på veien, frosset slaps i hagene, og føles som vinter.

Men jeg håper på vår.
 
Ja, da er det faktisk mars folkens.

Er det lov å håpe på vår? Så små frø og se det spire?

Hva er planene denne første dagen i mars?
Her har det kommet «masse» snø i natt:( men jeg er optimist!
Skal bare kose oss inne idag:D
 
Jeg sovna med is/frosset slaps rundt huset og regner med at jeg ar har våknet til det også. Har ikke sett ut enda. Men det forsvinner ikke over natta.

Vi våkna med fem unger i huset som har sagt at de er sultne og derfor fått ta seg frukt. Nå er vi i prosessen med å stå opp og lage frokost til dem
5 unger?:) er dere barnevakt?
 
Her våkna jeg til snø :( har vært så snøfritt og greit siden januar nå!

Samme her.... Vært mildt og sett ut til å bli tidlig vår, så da er det jo ikke mer typisk enn at snøen plutselig skal komme i mars :hilarious:
Hadde heller tatt det her i januar og februar altså.
 
En titt ut vinduene bekrefter at det er som i går. Det ligger 3-5 cm hvitt ute. Det er rimelig hardt/skare/is alt ettersom hvor mye tråkket eller kjørt på det er.

Ikke følelsen av vår enda, men i løpet av mars kan mye skje.
Mars er vår!:D plutselig smelter det opp!❤️
 
Både og her.
Hekken til naboen er lysegrønn. Rispbuskene mine har ikke et halvt lite blad engang. Dog. Jeg sjekket feil ende av hagen kom jeg akkurat på. Kommer tidligere i hjørnet mot sør. Sjekke der ved anledning

Men det er is på veien, frosset slaps i hagene, og føles som vinter.

Men jeg håper på vår.
Her har det kommet masse snø, får se når den forsvinner igjen
 
Back
Topp