Til å se frem til

Lillesolsikke

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Hva ser dere frem til med eventuell graviditet og babytid? Og ikke?

Jeg ser frem til:

Å handle inn babyklær. Årevis siden sist.
Ultralyd
Permisjon
Har venninner som er gravid og har baby, gleder meg til å være sammen med de i permisjonen
Masse babykos !!!
Gleder meg også litt til fødsel. Til å se baby for første gang.

Jeg ser ikke frem til:

Bekkenplager, regner med jeg får det siden jeg hadde det sist ?

Hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen snart så ser jeg frem til sambo og mini sin første reaksjon til babyen og til å holde han/hun for første gang. Den babyen kommer til å være så høyt ønsket!

Ser ikke frem til bekymringene og usikkerheten i svangerskapet. Være redd for at noe skal gå galt..

Hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen snart så ser jeg frem til sambo og mini sin første reaksjon til babyen og til å holde babyen. Den babyen kommer til å være så høyt ønsket!

Ser ikke frem til bekymringene og usikkerheten i svangerskapet. Være redd for at noe skal gå galt..

Enig i alle disse også! <3

Jeg gleder meg ikke veldig til neste svangerskap, for det kommer til å være fullt av frykt med tanke på at jeg gikk gjennom en MA i desember .. Men jeg ser frem til positiv test, fortelle samboer på en koselig måte (noe jeg alltid sier men aldri gjennomfører) og ser veldig frem til at babyen ligger på fanget til storebror som blir 2 i mai ❤️ hadde vært super koselig med en desember baby! Desember ble litt ødelagt for meg, så hadde vært fint hvis det kunne gå tilbake til en koselig måned.

Jeg ser frem til å introdusere et eventuelt småsøsken til gutten vår.

Ellers ser jeg vel ikke frem til noe annet enn at alt av avkom har passert to år..

Jeg gruer meg til å gå gravid, og jeg gruer meg noe helt forferdelig til barseltiden, og hele det første året, mer eller mindre. Det var så jævlig med førstemann at vi egentlig hadde ombestemt oss med tanke på å få to barn.. Men nå når han er to år, går alt så mye bedre, og vi har bestemt oss for å prøve på nr to likevel. Men det er med veldig blandede følelser..

Jeg ser frem til et svangerskap der vi kan være to om det! :) forrige gang var jeg alene, og det ble egentlig et veldig sårt svangerskap. Følte jeg ble snytt for mye av den lykken man liksom forventer når man bærer et barn i magen. Kjenner jeg er livredd for å ikke få oppleve det. Jeg vet at mannen min ønsker et barn veldig høyt, så jeg gleder meg til å forhåpentligvis få dele den reisen med han!

Ser også frem til permisjonstid. Denne gangen skal jeg nyte! Forrige gang studerte jeg, så "permisjonen" ble jeg også litt snytt for.

Og ikke minst ser jeg frem til å se 5-åringen med lillebror/lillesøster. Hjertet mitt kommer til å sprekke :D

Gleder meg veldig til å forhåpentligvis få gravid mage :love7 har alltid syns det ser så koselig ut med deg magen.. Og endelig kunne kjøpe babytøy og barnevogn, sikler på det stadig vekk :hilarious: Gruer meg ikke til noe foreløpig

Jeg ser frem til å introdusere et eventuelt småsøsken til gutten vår.

Ellers ser jeg vel ikke frem til noe annet enn at alt av avkom har passert to år..

Jeg gruer meg til å gå gravid, og jeg gruer meg noe helt forferdelig til barseltiden, og hele det første året, mer eller mindre. Det var så jævlig med førstemann at vi egentlig hadde ombestemt oss med tanke på å få to barn.. Men nå når han er to år, går alt så mye bedre, og vi har bestemt oss for å prøve på nr to likevel. Men det er med veldig blandede følelser..[/

enig med deg! Dattera mi er snart to, og jeg syns det blir enklere for hver dag som går nå. Det første året var veldig tøft syns jeg.

Gleder meg til gravidmagen, og å kjenne spark.
Håper mann og barnet vi har også vil kose seg med mage også baby. Gleder meg til fødsel og amming.
Gruer meg til enda mindre søvn pga to barn, kvalme i svangerskapet og stress mtp hverdagen som skal gå opp.

Ser frem til å møte vår baby og bli kjent med babyen. Jeg ser også frem til bæresele og at baby skal sove på brystet når man slapper av i sofaen. Syns det ser så koselig ut.

Utenom dette så gruer jeg meg egentlig kanskje mest. Jeg har aldri likt babyer noe særlig. Kanskje ikke lov å si men... Håper det blir anderledes når det er min egen.

Gruer meg også til å gå gravid. I motsetning til de fleste andre så syns jeg ikke gravidmager er fine og jeg har inntrykk av at det er veldig slitsom å gå gravid. Ser på det som et nødvendig onde. Når det er sagt så prøver jeg å snu tankegangen min litt, slik at det skal bli mest mulig positiv opplevelse. For eksempel er det jo helt fantastisk og utrolig at man dyrker et annet menneske inni seg. Og attpåtil et menneske som består av halvparten av personen jeg liker best i hele verden :love7

Samboeren min gleder seg også til jeg får mage, for han syns gravidmager er ordentlig koselig. Det hjelper litt at han syns det er fint i alle fall, selv om jeg ikke gjør det selv. :Heartblue

Jeg ser veldig fram til å forhåpentligvis få en baby, gruer meg veldig til selve svangerskapet og særlig til tiden rundt ordinær ultralyd. Men ser fram til å komme langt på vei og at alt ser bra ut :) Skal holde graviditeten hemmelig for absolutt alle rundt meg utenom mannen så absolutt menneskelig lenge som mulig og da særlig min datter.
(om jeg kunne skjult den til uke 40 hadde jeg gjort det uten tvil)
Gleder meg til å etter fødsel kjøpe inn søte babyklær og lignende, vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noe særlig før etter fødsel, det jeg hadde kjøpt sist ligger som en sår påminnelse trykka lengst inni boden.

Back
Topp