Tusen takkGratulerer med flott fangst i dag, håper det blir mange befruktet
![]()
Tusen takk snille deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med flott fangst i dag, håper det blir mange befruktet
![]()
Hvordan gikk det? Var det vondt?Uttak er endelig overståttKan settes på totalfrys.
Skjønner. Ble du nesten overstimulert sist? Håper det går bra for deg også! Masse lykke til!Nei dette er andre gangmen sist var i 2017, så gruer meg litt. Gikk på medisiner lengre denne gangen og har ikke så mange eggposer som sist. Men håper det skal gå bra. Masse lykke til til deg
legen var veldig positiv når jeg hadde første forsøk, og det gikk bra. Så håper det går like bra for deg
![]()
På St. OlavsEr det første uttak for deg? Det er skumlest når man ikke helt vet hva man har foran seg! Masse lykke til iallefall. Håper du får en sånn opplevelse som jeg hadde i dag!
Det gikk faktisk mye bedre enn jeg forventet. Og det til tross for at jeg hadde kjempevondt i magen før vi begynte! Kjente ikke at de stakk, kjente bare når de flyttet nålen fra den ene eggposen til den andre. Ubehagelig var det jo, men vil ikke si at det var særlig smertefullt!!Hvordan gikk det? Var det vondt?
Det gikk faktisk mye bedre enn jeg forventet. Og det til tross for at jeg hadde kjempevondt i magen før vi begynte! Kjente ikke at de stakk, kjente bare når de flyttet nålen fra den ene eggposen til den andre. Ubehagelig var det jo, men vil ikke si at det var særlig smertefullt!!Jeg fikk ekstra bedøvelse da pga hyperstimulering. Smertene er verre nå enn det var under inngrepet for å si det sånn. Føler meg ganske mørbanka i magen, men det er overkommelig.
Glad for at det gikk så bra!Ja det har du helt rett i! Om jeg så er ferdig som sprøytenarkoman så skal jeg begynne rett på pilleneParacet er din venn i dagGlad for at det gikk så bra!

Er du 12 dpo burde testene vise noe12 dager DPO og kjenne denne ventetiå e laaaang. 27 feb e dagen eg ska ta GT. har så lyst å ta en test i mårå tidlig, men någe seie meg at eg bør vell vente til Torsdag...
Har kjent siden fredag en til to ganger per dag noe som minner om menssmerter, men heldigvis har den ikke komt. Puppene e harde og eg e trøtt som f..... E så spent nå... E d andre som snart ska ta GT?
Høres ikke godt ut. Ville også tatt en telefon om det ikke går over. God bedring. Jeg kan ikke se at det står noe om svimmelhet... legger ved bilde av bivirkninger.
Jeg har bare blitt svimmel og kvalm én gang, da mer som Piana skriver (aller, aller første gang jeg satt sprøyte). For min del altså en fysisk reaksjon pga det psykiske.

Samme her! Holdt på å besvime når jeg skulle sette Fyremadel for første gang, måtte rett og slett skynde meg ned på gulvet. Første og eneste gang det har skjedd.
Har forøvrig hatt uttak idag. Det gikk mye bedre enn forventet, både med tanke på smertene og antall egg ut. Fikk ut 4 egg, ble på forhånd forespeilet 2-3. Nå blir det noen nervepirrende dager frem mot innsett, der jeg håper sykehuset IKKE ringer meg![]()

Endelig en oppdatering her, det ble ikke februar, bare nesten! EL i går, og innsett blasto 1/3. Jeg har tilbud om å sette inn to, og kjenner at jeg må skikkelig i tenkeboksen de neste par dagene...
Skjønner. Ble du nesten overstimulert sist? Håper det går bra for deg også! Masse lykke til!
12 dager DPO og kjenne denne ventetiå e laaaang. 27 feb e dagen eg ska ta GT. har så lyst å ta en test i mårå tidlig, men någe seie meg at eg bør vell vente til Torsdag...
Har kjent siden fredag en til to ganger per dag noe som minner om menssmerter, men heldigvis har den ikke komt. Puppene e harde og eg e trøtt som f..... E så spent nå... E d andre som snart ska ta GT?

Hehe, var ikke meningen å være gledesdreper altså! Men den eneste positive testen jeg noengang har sett var pga Ovitrelle-rester og det var så kjipt å innse!Men er det 13 dager siden du satt den så bør den absolutt være ute av systemet ja!(For å være heeelt sikker kan du jo teste videre i noen dager og se om streken blir sterkere!) Men jeg tipper at du er gravid! Herlighet så gøy!

Lykke3 41 år, barn, #10 ICSI, FER, Lutinus, UNN, Ruger fra i dag - 24.02