Februar 2020!

Nei dette er andre gang :) men sist var i 2017, så gruer meg litt. Gikk på medisiner lengre denne gangen og har ikke så mange eggposer som sist. Men håper det skal gå bra. Masse lykke til til deg :) legen var veldig positiv når jeg hadde første forsøk, og det gikk bra. Så håper det går like bra for deg :)
Skjønner. Ble du nesten overstimulert sist? Håper det går bra for deg også! Masse lykke til!

På St. Olavs :) Er det første uttak for deg? Det er skumlest når man ikke helt vet hva man har foran seg! Masse lykke til iallefall. Håper du får en sånn opplevelse som jeg hadde i dag!

jeg har også uttak i morgen, på Spiren

Hvordan gikk det? Var det vondt?
Det gikk faktisk mye bedre enn jeg forventet. Og det til tross for at jeg hadde kjempevondt i magen før vi begynte! Kjente ikke at de stakk, kjente bare når de flyttet nålen fra den ene eggposen til den andre. Ubehagelig var det jo, men vil ikke si at det var særlig smertefullt!! :) Jeg fikk ekstra bedøvelse da pga hyperstimulering. Smertene er verre nå enn det var under inngrepet for å si det sånn. Føler meg ganske mørbanka i magen, men det er overkommelig.

Det gikk faktisk mye bedre enn jeg forventet. Og det til tross for at jeg hadde kjempevondt i magen før vi begynte! Kjente ikke at de stakk, kjente bare når de flyttet nålen fra den ene eggposen til den andre. Ubehagelig var det jo, men vil ikke si at det var særlig smertefullt!! :) Jeg fikk ekstra bedøvelse da pga hyperstimulering. Smertene er verre nå enn det var under inngrepet for å si det sånn. Føler meg ganske mørbanka i magen, men det er overkommelig.

Paracet er din venn i dag :joyful: Glad for at det gikk så bra!

Paracet er din venn i dag :joyful: Glad for at det gikk så bra!
Ja det har du helt rett i! Om jeg så er ferdig som sprøytenarkoman så skal jeg begynne rett på pillene :rolleyes: Neida, er faktisk ikke ferdig med sprøyter heller for jeg må ta blodfortynnende i 20 dager :wtf:

12 dager DPO og kjenne denne ventetiå e laaaang. 27 feb e dagen eg ska ta GT. har så lyst å ta en test i mårå tidlig, men någe seie meg at eg bør vell vente til Torsdag...

Har kjent siden fredag en til to ganger per dag noe som minner om menssmerter, men heldigvis har den ikke komt. Puppene e harde og eg e trøtt som f..... E så spent nå... E d andre som snart ska ta GT?

12 dager DPO og kjenne denne ventetiå e laaaang. 27 feb e dagen eg ska ta GT. har så lyst å ta en test i mårå tidlig, men någe seie meg at eg bør vell vente til Torsdag...

Har kjent siden fredag en til to ganger per dag noe som minner om menssmerter, men heldigvis har den ikke komt. Puppene e harde og eg e trøtt som f..... E så spent nå... E d andre som snart ska ta GT?
Er du 12 dpo burde testene vise noe :)

Høres ikke godt ut. Ville også tatt en telefon om det ikke går over. God bedring. Jeg kan ikke se at det står noe om svimmelhet... legger ved bilde av bivirkninger.

Jeg har bare blitt svimmel og kvalm én gang, da mer som Piana skriver (aller, aller første gang jeg satt sprøyte). For min del altså en fysisk reaksjon pga det psykiske.

Samme her! Holdt på å besvime når jeg skulle sette Fyremadel for første gang, måtte rett og slett skynde meg ned på gulvet. Første og eneste gang det har skjedd.

Har forøvrig hatt uttak idag. Det gikk mye bedre enn forventet, både med tanke på smertene og antall egg ut. Fikk ut 4 egg, ble på forhånd forespeilet 2-3. Nå blir det noen nervepirrende dager frem mot innsett, der jeg håper sykehuset IKKE ringer meg :smiley-angelic001

Samme her! Holdt på å besvime når jeg skulle sette Fyremadel for første gang, måtte rett og slett skynde meg ned på gulvet. Første og eneste gang det har skjedd.

Har forøvrig hatt uttak idag. Det gikk mye bedre enn forventet, både med tanke på smertene og antall egg ut. Fikk ut 4 egg, ble på forhånd forespeilet 2-3. Nå blir det noen nervepirrende dager frem mot innsett, der jeg håper sykehuset IKKE ringer meg :smiley-angelic001

Godt å høre! Krysser fingrene for at både din og min telefon holder seg stille og rolig! :love7

Endelig en oppdatering her, det ble ikke februar, bare nesten! EL i går, og innsett blasto 1/3. Jeg har tilbud om å sette inn to, og kjenner at jeg må skikkelig i tenkeboksen de neste par dagene...

Endelig en oppdatering her, det ble ikke februar, bare nesten! EL i går, og innsett blasto 1/3. Jeg har tilbud om å sette inn to, og kjenner at jeg må skikkelig i tenkeboksen de neste par dagene...

Så spennende! Vet du hva som er bakgrunnen for at de tilbyr å sette inn to? Jeg har inntrykk av at de fleste er veldig restriktive med det.. Selv har jeg alltid tenkt at det må være fantastisk å få tvillinger, men det er vel en del argumenter imot også antar jeg.. Har du en magefølelse? Holder du oss oppdatert på hva dere bestemmer dere for? :)

Lykke3 41 år, barn, #10 ICSI, FER, Lutinus, UNN, Ruger fra i dag - 24.02

Jeg skal egentlig teste meg den 27. jeg også, men har ikke vært like sterk som deg :P Det er utrolig spennende dette!!!! Jeg har også veldig harde pupper, og en utrolig stor oppblåst mage som jeg tror er bivirkninger av innsett og medisiner. Testen jeg tok i dag viser helt tydelig positiv :happy::happy:

Hehe, var ikke meningen å være gledesdreper altså! Men den eneste positive testen jeg noengang har sett var pga Ovitrelle-rester og det var så kjipt å innse! :dead: Men er det 13 dager siden du satt den så bør den absolutt være ute av systemet ja!(For å være heeelt sikker kan du jo teste videre i noen dager og se om streken blir sterkere!) Men jeg tipper at du er gravid! Herlighet så gøy!

Haha det går helt fint med litt realisme Jeg tok en ny test i dag, og stripen har blitt mye sterkere Tenk om det etter mange år med prøving kanskje blir en baby? Helt utrolig å tenke på! Ønsker at en positiv test snart kommet din vei! ❤️

Her håper jeg testene jeg har bestilt snart kommer i posten, syns det er så lenge til offisiell testdato så jeg har tenkt å begynne snart. Sist testet jeg annenhver dag fra 9dpo, da fikk jeg Ovitrelle-positiv 9dpo, blank 11dpo og gravidstrek 13dpo :Heartred

Lykke3 41 år, barn, #10 ICSI, FER, Lutinus, UNN, Ruger fra i dag - 24.02

Velkommen! Du føyk rett inn på rugelista. Lykke til med ventingen de neste 12 dagene:)

Last edited:
Eg kan settes på negativ, har ikke fått svar på blodprøven enda men tr er kommet, og testen viser klart negativ :banghead:
Masse lykke til til dere som hadde uttak i går <3
Håper det går bedre med dere enn meg :singing:

Her blir det sikkert ikke nytt fryseforsøk før etter påske pga stor pågang på Riksen :wtf:

Back
Topp