Trene kjernemuskulaturen

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvilke måte er det best å trene opp kjernemusklaturen.

Jeg trenger å få styrket rygg og mage, og det helst fortest mulig.

Jeg har prøvd yoga, og det funket veldig godt. Jeg måtte tilpasse øvelsene til kroppen min for å få det til i starten, men det ble bare bedre og bedre. Etter kort tid kunne jeg gjøre øvelser jeg ikke hadde trodd jeg kunne få til. Jeg har en lang og stiv rygg, og ofte smerter i den.
Det ble bedre med yoga, så jeg burde ha begynt med det igjen. Problemet for min del er at jeg ikke liker yoga mens det står på, selv om kroppen min elsker effekten.

Jeg har prøvd yoga, og det funket veldig godt. Jeg måtte tilpasse øvelsene til kroppen min for å få det til i starten, men det ble bare bedre og bedre. Etter kort tid kunne jeg gjøre øvelser jeg ikke hadde trodd jeg kunne få til. Jeg har en lang og stiv rygg, og ofte smerter i den.
Det ble bedre med yoga, så jeg burde ha begynt med det igjen. Problemet for min del er at jeg ikke liker yoga mens det står på, selv om kroppen min elsker effekten.
Tusen takk.
Trente du hjemme, eller organisert på senter?

Tusen takk.
Trente du hjemme, eller organisert på senter?

Hjemme foran tv. Jeg pleier å bruker Yoga with Adrienne, men det finnes mye rart der ute. Men Adrienne passer mitt tempo så da holder jeg meg til det :)
Hun hadde en sånn 30 dagers serie på YouTube som jeg fulgte. Jeg mener at hun har flere, men den jeg prøvde var for nybegynnere tror jeg. Den het True.

Back
Topp