Ville bare si hei

Lykke3

Flørter med forumet
Etter 3 lange år borte fra dette forumet, er jeg igjen klar til å være med igjen ☺️ Har hatt 9 innsett, en av dem ble positivt, men det gikk dessverre ikke lenger enn til uke 6. Sist uttak for 3 år siden ble jeg fryktelig overstimulert og dette startet et flere års langt smertehelvette (unnskyld språket) som jeg nå endelig har kommet meg ut av. Så godt som iallefall ☺️ Jeg startet på Lutinus på fredag og skal til UNN på mandag for innsett. Det kribler i magen og som før, kan jeg ikke annet enn å krysse fingrene for at en av de som ligger på frys skal være gullegget! Jeg har ikke hatt hellet med meg, men nå kanskje? ☺️

Jeg kjenner at det iallefall er hyggelig å være tilbake

Etter 3 lange år borte fra dette forumet, er jeg igjen klar til å være med igjen ☺️ Har hatt 9 innsett, en av dem ble positivt, men det gikk dessverre ikke lenger enn til uke 6. Sist uttak for 3 år siden ble jeg fryktelig overstimulert og dette startet et flere års langt smertehelvette (unnskyld språket) som jeg nå endelig har kommet meg ut av. Så godt som iallefall ☺️ Jeg startet på Lutinus på fredag og skal til UNN på mandag for innsett. Det kribler i magen og som før, kan jeg ikke annet enn å krysse fingrene for at en av de som ligger på frys skal være gullegget! Jeg har ikke hatt hellet med meg, men nå kanskje? ☺️

Jeg kjenner at det iallefall er hyggelig å være tilbake
Velkommen tilbake! Det hørdes ikke godt ut, og så ha flere år i smerter etter uttak:eek: Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at gullegget ligger der og venter:signs003

Velkommen tilbake :) Håper du har mer lykke denne runden.. Hørtes ikke godt ut med OHSS og problemer etterpå.

Så tungt med så mange skuffelser - men bra du endelig er igang igjen, nå er det bare å se fremover! Håper virkelig den sitter denne gangen!

Tusen takk ☺️ Har akkurat dratt fra sykehuset etter innsett og tusen tanker farer gjennom hodet Det kunne ikke gått bedre, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og blodprøve den 13.mars, som er såååååå lenge til

Back
Topp