Førstemann inn

2020_Lykke

Betatt av forumet
Testet positivt i går, og har en foreløpig termin 1 november Er nå ca 3 uker og 4 dager på vei

Jeg har 4 barn fra før 2 gutter og 2 jenter

Gleder meg til det nå etterhvert begynner å komme flere folk inn i novemberforumet
 
Last edited:
Testet positivt i går, og har en foreløpig termin 2 november Er nå ca 3 uker og 4 dager på vei

Jeg har 4 barn fra før 2 gutter og 2 jenter

Gleder meg til det nå etterhvert begynner å komme flere folk inn i novemberforumet

Hallo! Gratulerer så mye:D
Jeg fikk positiv test i går selv og har foreløpig termin 1. November:love017
 
Hallo! Gratulerer så mye:D
Jeg fikk positiv test i går selv og har foreløpig termin 1. November:love017
Åh, så kjekt :) Gratulerer :D Velkommen inn, dette blir spennende :D
 
Grattis!
 
Gratulerer :D
 
Hei! Gratulerer så mye til dere andre! Jeg fikk positiv test på mandag, 7 dpo. Skal ikke ha mensen før om 6 dager. Har ikke helt gått opp for meg enda! Har foreløpig termin 4. November i følge Preglife. Er veldig spent på det her siden dette er min første graviditet. Her er bilde av dagens test, 9 dpo.
 

Vedlegg

  • IMG_20200219_090514.jpg
    IMG_20200219_090514.jpg
    9,1 KB · Visninger: 77
Hei. Fikk positiv test i går. Så terminen min er 3 november :) Er 3+4 i dag. Håper spira klamrer seg fast :)
 
Hei! Gratulerer så mye til dere andre! Jeg fikk positiv test på mandag, 7 dpo. Skal ikke ha mensen før om 6 dager. Har ikke helt gått opp for meg enda! Har foreløpig termin 4. November i følge Preglife. Er veldig spent på det her siden dette er min første graviditet. Her er bilde av dagens test, 9 dpo.
Gratulerer så mye:love7Så spennende med første graviditet! Det har ikke helt gått opp for meg heller at jeg er gravid da jeg ikke har noen symptomer enda, men det er fortsatt veldig tidlig:happy118
 
Testet positivt i går, og har en foreløpig termin 1 november Er nå ca 3 uker og 4 dager på vei

Jeg har 4 barn fra før 2 gutter og 2 jenter

Gleder meg til det nå etterhvert begynner å komme flere folk inn i novemberforumet
Gratulerer!
 
Hallo! Gratulerer så mye:D
Jeg fikk positiv test i går selv og har foreløpig termin 1. November:love017
Hei! Gratulerer så mye til dere andre! Jeg fikk positiv test på mandag, 7 dpo. Skal ikke ha mensen før om 6 dager. Har ikke helt gått opp for meg enda! Har foreløpig termin 4. November i følge Preglife. Er veldig spent på det her siden dette er min første graviditet. Her er bilde av dagens test, 9 dpo.
Hei. Fikk positiv test i går. Så terminen min er 3 november :) Er 3+4 i dag. Håper spira klamrer seg fast :)
Gratulerer!
 
Gratulerer så mye til dere alle!
Svak skyggestrek i går, så håper den blir litt sterkere snart.. Foreløpig termin ut ifra første mensdag blir 1.november
 
Gratulerer alle sammen. Tok selv denne testen i ettermiddag 1 dag før forventet menstruasjon, av ren nysgjerrighet da vi prøver å få barn (første for meg). Skal kjøpe clearblue test i morgen for å være sikker på at dette stemmer. Foreløpig beregnet termin vil være 4 november om alt går bra.
 

Vedlegg

  • IMG_20200221_170450.jpg
    IMG_20200221_170450.jpg
    48,1 KB · Visninger: 31
Gratulerer alle sammen. Tok selv denne testen i ettermiddag 1 dag før forventet menstruasjon, av ren nysgjerrighet da vi prøver å få barn (første for meg). Skal kjøpe clearblue test i morgen for å være sikker på at dette stemmer. Foreløpig beregnet termin vil være 4 november om alt går bra.

Åhhhh gratulerer, det der ser jo helt nydelig ut ❤️
 
Back
Topp