Hva gjør du akkurat nå?

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg tar meg et bad! Også prøver jeg å holde nede frokosten :hilarious:
 
Slapper av mens datteren min sover :joyful:
Ååh så digg! :D sønnen min er i barnehagen, og jeg stresser litt med foreldrene mine sin TV.. Jeg er visst ikke så teknisk som jeg trodde jeg var..
 
Nå sitter jeg og sutrer litt over at alle muskler i kroppen har tatt kvelden etter en lang helt på kurs for å bli med i røde kors hjelpekorps. Også sutrer jeg litt over at jeg skal jobbe fra 15 til 23 hele uka
 
Nå sitter jeg og sutrer litt over at alle muskler i kroppen har tatt kvelden etter en lang helt på kurs for å bli med i røde kors hjelpekorps. Også sutrer jeg litt over at jeg skal jobbe fra 15 til 23 hele uka
Det er lov å sutre da ja! Jeg hadde også skift fra 15-24.. det er tunge vakter!
 
Jeg ligger på sofan og er så kvalm at jeg venter bare på at jeg må løpe på do igjen :(:(Ingenting går ned i dag (dette ble plutselig en klagetrå:hilarious:)
 
Spiser vårrullene jeg laget nettopp ;) de er sååååå sykt gode så kunne vel spist 20 stk. Stekte 15 og la 15 i frysern til senere :hilarious:
 

Vedlegg

  • 15819458945312005471413954622853.jpg
    15819458945312005471413954622853.jpg
    22,6 KB · Visninger: 4
Venter på at to-åringen skal våkne fra hvilen sin :)
 
Sitter på gulvet i stua, med mobilen i hånda, og venter på at mann og barn kommer hjem. Og håper afipranen virker nok til å komme meg igjennom di neste timene...
 
Vært på tropicana badeland med ett-åringen. Nå venter vi på mat på et spisested i nærheten :) Samboeren har tatt med seg frøkna på lekerommet ved siden av og jeg fikk litt alene-tid ved bordet. Luksus! Haha. Jeg hadde glemt hvor trøtt man blir av å bade.
 
Sitter på gulvet i stua, med mobilen i hånda, og venter på at mann og barn kommer hjem. Og håper afipranen virker nok til å komme meg igjennom di neste timene...
Åå - føler med deg. Lykke til med timene før legging.
 
Back
Topp