BMI kalkulator - detaljert

GreteRenate88

Glad i forumet
Jeg må bare si at jeg synes denne er veldig "streng" med tanke på idealvekt...
 
ja hvordan da tenker du på? :)
 
å jau !! min idealvekt er 53,3 kg ! da må jeg ned over 20 kg til da. det skjer ikke gitt ! så stor er jeg faktisk ikke.
 
er sånn som med meg det. min idealvekt er 66kg. men jeg har null sjangs til å komme meg dit pga beinbyggninga mi. eller jeg kan vel klare det men da blir det isåfall kun bare beina på meg igjen da :P så denne kalkulatorn kommer vel an på hvordan man er kroppsmessig å da.

men jeg tenker mer på de detaljene på hvor undervektig starter og hvor overvektig starter jeg da.
 
likte at jeg bare var ´på grensa til overvektig´i denne kalkulatoren. men likte ikke at jeg liksom må helt ner i 64 kilo for å nå idealvekta mi - shiiiiitt! tror ikke jeg liker meg selv så tynn...
 
som sagt så kommer det jo an på hvordan man er kroppslig. ikke alle passer til å være på sin idealvekt. denne idealvekten er jo bare et gjennomsnitt.var ikke idealvekten jeg ville at dere skulle bry dere mest om :) var de to grensene på undervekt og overvekt jeg ville at dere skulle se sånn at dere ser sånn ca hva som er innenfor normalen :)
 


GreteRenate88 skrev:
er sånn som med meg det. min idealvekt er 66kg. men jeg har null sjangs til å komme meg dit pga beinbyggninga mi. eller jeg kan vel klare det men da blir det isåfall kun bare beina på meg igjen da :P så denne kalkulatorn kommer vel an på hvordan man er kroppsmessig å da.

men jeg tenker mer på de detaljene på hvor undervektig starter og hvor overvektig starter jeg da.

Tallene i forhold til over- og undervekt stemmer. Men jeg synes det de komme frem til i forhold til "idealvekt" virker lavt.

 
Kommer til å ha skikkelig problemer med å nå grensa for overvekt jeg, har ikke veid så lite siden 8.klasse! Og den idealvekta er uoppnåelig for meg, da er jeg vel bare skinn og bein, siden jeg har så grov/tung beinbygning!
 
Hohoho, 53,3 kg burde visst jeg veie, da er jeg jo ingenting da jo... Jaja, når jeg 70 kg er jeg veldig fornøyd, klarer jeg 60 kg er jeg ferdig slanka, uansett, dermed basta, samma hva den sia der sier:P
 
Back
Topp