Hadde du furby? Hvilken farge?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Er vel mange 90 kids her, og da såklart husker furby :D
Ønsket du deg en? Fikk du i gave eller kjøpte selv ? Hvilken farge hadde din?

Jeg er født i 1989. Når furby trenden kom fikk rask alle jentene i klassen en. Kun jeg igjen . Jeg ønsket meg en så intenst, men foreldrene mine sa nei. Etter mange måneder, tårer og tryglinger sto det plutselig en pakke i stua en lørdagsmorgen. Helt i hundre pakket jeg opp. Og ja det var en furby. Jeg ble så glad, men samtidig litt skuffet over den "kjedelige" fargen :smiley-ashamed008. Den var nemmelig svart og brun. De andre hadde fargerike fine. Men skuffelsen gikk raskt over heldigvis :) men rar følelse å være kjempeglad og samtidig litt skuffet.

20200207_201510.jpg

Jeg er nok for gammel, 10 år eldre enn deg og har aldri hatt og aldri ønsket meg en sånn.

Er vel mange 90 kids her, og da såklart husker furby :D
Ønsket du deg en? Fikk du i gave eller kjøpte selv ? Hvilken farge hadde din?

Jeg er født i 1989. Når furby trenden kom fikk rask alle jentene i klassen en. Kun jeg igjen . Jeg ønsket meg en så intenst, men foreldrene mine sa nei. Etter mange måneder, tårer og tryglinger sto det plutselig en pakke i stua en lørdagsmorgen. Helt i hundre pakket jeg opp. Og ja det var en furby. Jeg ble så glad, men samtidig litt skuffet over den "kjedelige" fargen :smiley-ashamed008. Den var nemmelig svart og brun. De andre hadde fargerike fine. Men skuffelsen gikk raskt over heldigvis :) men rar følelse å være kjempeglad og samtidig litt skuffet.

Vis vedlegget 318599
Jeg hadde grå med svart på magen om jeg husker riktig :)
Tror det var denne typen: A516ABCB-5144-4DE7-B411-BE04FCFF0E04.jpeg

Elsket min furby, og har tenkt tanken på å kjøpe en til lillegutt. MEN jeg husker også hvor slitsom den var så litt usikker på om jeg vil påføre meg selv den hodepinen :hilarious::hilarious:

Hadde en gul/oransje furby. Til slutt mistet den stemmen sin og ble kastet

Født i 84 og gikk tydeligvis glipp av den trenden :p

Født i 86, akkurat litt for gammel. Husker de i klassen til min bror (2 år yngre) hadde slike.

Født i 85 og husker ikke å ha sett den engang da jeg var liten, så jeg har gått glipp av noe:hilarious:

Jeg hadde denne :D

Vedlegg

• Screenshot_20200207_214904_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200207_214904_com.android.chrome.jpg
    24,2 KB · Visninger: 15
Født i 82 her og husker heller ikke denne. Poppels derimot var vel mer greia jeg husker. Ikke helt samme greia men

Husker ikke det heller, men er oppvokst i dk inntil jeg var 14 år. Flytta til norge i 99. Mulig det er derfor?:confused013

Dette husker jeg derimot:hilarious: gravidbarbie der magen var stor som høygravid og bebiser inni, så tok man den store magen av også fikk barbien flat mage igjen. Littlest pet shop og Polly pocket:D
Screenshot_20200207-215731_Google.jpg

Jeg fikk aldri det «alle andre» hadde. Min far var enormt opptatt av at vi ikke skulle bli bortskjemte, og det tilta over den andre veien...
Etter mye om og men fikk jeg til slutt skaffet meg denne. Ved å kjøpe den for egne penger på en sydentur. Hadde ikke råd til original Furby, men denne var en grei nok erstatning for min del. Ikke like god som Furby, programvaren var litt simpel.
Men har den enda :hilarious:
46BC0FE7-A5FE-41BB-872D-41EEB364C9E2.jpeg

Back
Topp