Nedtelling til TUL

Skal på tidlig ultralyd fredag 7.2. Da er jeg 4+6. Så de sa at de tror ikke de kommer til å se så mye. Så vi får se. Men skal dit så tidlig pga flere sa og ma. Så jeg går på Fragmin sprøyter og hormonpiller. Så da blir det veldig veldig tett oppfølging :)
 
Åh, heldige dere som har time til tul! Må vel bestille meg jeg også. Tror jeg er for nysgjerrig til å la være.
 
Skal på ul 12.2. Da er jeg 7+1 bare. Kjenner jeg gruer meg. Mistet i Ma i høst. Skulle vært 8 uker men spiren hadde stoppet utviklingen i uke 6. Vet ikke hva jeg gjør om jeg må gå igjennom det enda en gang
 
Var på først tul igår, var da 5+2 i følge legen. Skal på ny kontroll og tul om 6dager og må de gå fort!
 
12 dager igjen!
Faktisk går dette svangerskapet overraskende fort :woot: hittil ihvertfall.
 
Gleder meg til å bestille tul!:Heartred Venter til mannen kommer hjem fra jobb slik at vi kan se på timeplanene sammen og finne en dag som passer begge. Vi har snakket om å bestille to timer til ul, både en i uke 8/9 og uke 12/13.
 
Gleder meg til å bestille tul!:Heartred Venter til mannen kommer hjem fra jobb slik at vi kan se på timeplanene sammen og finne en dag som passer begge. Vi har snakket om å bestille to timer til ul, både en i uke 8/9 og uke 12/13.
Vi går også både i første trimester, og rundt uke 12.
Blir uke 7 og 12 her.
 
Nå har jeg endelig bestilt tidlig ul! Bestilte time 4. mars, altså om tre uker til. Da vil jeg være 8+5 på ul-dagen. Gleder meg! La dagene gå fort:nailbiting::woot:
 
29 dager igjen! Da er jeg 9+1 sånn ca :hilarious:
 
28 dager igjen!
 
27 dager igjen :p
 
Back
Topp