Hvor mye bruker du på hudpleie?

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Tenkte jeg skulle sjekke hvor mye jeg egentlig bruker på hudpleie, det ble nesten 2500,- :eek::eek:
Bruker dobbelrens, toner, serum, øyekrem, dagkrem, nattkrem, skrubb osv. Altfor mye dyre produkter:sour:

Så nå lurer jeg på hvor mye dere bruker på hudpleie :p


Noen som har noen gode tips om litt billigere hudpleie? type cosmica, decubal
Har kombinasjons hud, så gjerne noe antiage, uten parfyme

Har byttet ut dobbeltsrensen med magic eraser makeup remover klut fra makeupmekka, sparer jo en del der:p
 
Last edited:
Hmm, det blir ikke mye tror jeg :p

Kjøper neutral hudkrem på normal en gang innimellom, når den jeg har er tom. Den koster 50 kr eller noe :p

Er det 2500 du bruker i mnd, eller på ett år? For er det i mnd er det jo mye :confused:
 
Hmm, det blir ikke mye tror jeg :p

Kjøper neutral hudkrem på normal en gang innimellom, når den jeg har er tom. Den koster 50 kr eller noe :p

Er det 2500 du bruker i mnd, eller på ett år? For er det i mnd er det jo mye :confused:

Nei ikke i mnd:p det er prisen tilsammen på de produktene jeg bruker :p
 
Bruker carbaderm fuktighetskrem, og en sminkefjerner som koster rundt 179 kanskje og rundt det samme for kremen.
 
Har ingen aning hvor mye jeg bruker. Noen produkter varer lengre enn andre, og så prøver jeg å ønske meg til jul og bursdag hvis jeg ser at det begynner å gå tomt. Følger også med på når det er tilbud på det jeg bruker :)

Bruker stort sett REN, med noen unntak. Ønsker å unngå å bruke produkter som er testet på dyr, og produkter med mye parfyme. For meg er kvalitet viktigere enn kvantitet :)
 
Bruker nok 500-1000kr i mnd på type vipper og bryn :shy: Så har jeg litt dyre produkter, som ansiktskrem til 800kr, men den holder minst 6 mndr! ;)
 
0.

bruker ingen sminke og ikke gjort det på årevis, så huden min holder seg fin uten produkter :)

Edit: jo! Har kjøpt en ansikt/kroppsskrubb fra lush i fjor engang, husker ikke hva den heter eller hva den kostet, men langt fra tom
 
0.

bruker ingen sminke og ikke gjort det på årevis, så huden min holder seg fin uten produkter :)

Edit: jo! Har kjøpt en ansikt/kroppsskrubb fra lush i fjor engang, husker ikke hva den heter eller hva den kostet, men langt fra tom
Bruker du ingenting etter du har dusjet heller?

Jeg brukte 10+ produkter før, men det er jo helt latterlig egentlig, har kuttet ut mye, nå bruker jeg opp det jeg har, så får jeg se :p ser ikke for meg at jeg klarer meg uten øyekrem og ansiktskrem:nailbiting:
 
Bruker du ingenting etter du har dusjet heller?

Jeg brukte 10+ produkter før, men det er jo helt latterlig egentlig, har kuttet ut mye, nå bruker jeg opp det jeg har, så får jeg se :p ser ikke for meg at jeg klarer meg uten øyekrem og ansiktskrem:nailbiting:

nei. Tørker meg med håndkle, ferdig. Kun hvis jeg er mye ute på kalde dager mange dager på rad jeg blir litt tørr.

skal sies at jeg hadde skikkelig utbrudd med atopisk eksem i ansiktet i tenårene, sluttet med sminke og brukte dyre kremer. Etterhvert som fattig student oppdaget jeg heldigvis at det gikk like fint å bruke absolutt ingenting som de dyre kremene, så i sikkert 10 år nå har jeg ikke brukt noe. Eller, solkrem bruker jeg jo såklart! Men sånn i hverdagen absolutt ingenting :)
 
Dobbelrens, peeling, øyekrem, serum, dagkrem, nattkrem, primer og kjemisk peeling + ansiktsmasker fra Dermalogica. Det er veldig dyre produkter, men synes de er drøye i bruk.
 
Jeg bruker heller i utgangspunktet ingenting på hudpleie, kun solkrem og slikt når det er behov :)
 
Det varierer, men i gjennomsnitt vil jeg tippe 500 i mnd.
Denne mnd har jeg dog brukt 2500 omtrent, men kjøpt på salg så i utgangapunktet hadde det kostet 4500 mer. Nå har jeg fyllt opp med koster, ansiktsmasker, sminke ,primer osv
 
Back
Topp