Mammaklær for formfulle damer

M. ✨

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Hei jenter!
Noen som har tips til (nett)butikker med fine mammaklær til oss som er litt mer curvy?

Jeg var nede på den lokale H&M som hadde omtrent én type mammatopp og to forskjellige typer bukser, men kun i strl 36... :bored:

Nå gidder jeg ikke gå i trange bukser lengre og puppene buler ut av bh’en! :p

Jeg har bare mammatøy fra hm, har noen kilo til overs (spesielt på magen) og opplever at mammaklærne er store i str! Har bukser i str 38 og i M, og de er fortsatt litt store! Overdelene bruker jeg i M, masse å gå på i forhold til plass. Så prøve å bestill noe på HM på nett? Gratis retur om det ikke passer :)

er til vanlig en 42 eller L/XL på HM :)

Last edited:
H&m på nett eller bonprix har jeg vært veldig fornøyd med :) vet zalando har mye fint også, men har ikke prøvd der selv :)

Jeg har kjøpt endel kjoler fra zalando. Har ikke brukt mammakjolene enda, kun prøvd, men de virker veldig ålreit. Er litt formfull, og syntes de er flatterende. Jeg har kun kjøpt lange mammakjoler fordi jeg har veldig lang rygg og er ganske høy, men de har veldig mye fint til mange fasonger. De har bl.a. også en tall-seksjon og en pluss-seksjon, og mamma, såklart. Her er mine kjøp (sommerkjoler og 'anstendige' kjoler til jobb). Kjøpte på tilbud, så greie priser og.

https://www.zalando.no/mamalicious-mlshana-lia-dress-jerseykjole-climbing-ivy-m6429f0qj-n11.html

https://www.zalando.no/yas-tall-yasmeg-dress-icons-kjole-star-white-ya021c02b-a11.html

+ tre bilder der linken ikke funker lenger. Den grå kjøpte jeg i to farger. De er jeg veldig fornøyd med. Veldig fin passform med voksende mage.

Vedlegg

• Screenshot_20200130-222415_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200130-222415_Samsung Internet.jpg
    8,7 KB · Visninger: 10
  • Screenshot_20200130-222636_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200130-222636_Samsung Internet.jpg
    8,7 KB · Visninger: 9
  • Screenshot_20200130-222705_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200130-222705_Samsung Internet.jpg
    11,5 KB · Visninger: 9
Nå går jeg nok ikke under kategorien veldig formfull, men kan stille meg bak at hm sine bukser er store i størrelsen. Særlig de som ikke er i jeans-stoff. Har en svart i medium som er aaaaltfor stor. Og det har aldri skjedd for å si det sånn. Den sklir av!

Jeg har kjøpt endel kjoler fra zalando. Har ikke brukt mammakjolene enda, kun prøvd, men de virker veldig ålreit. Er litt formfull, og syntes de er flatterende. Jeg har kun kjøpt lange mammakjoler fordi jeg har veldig lang rygg og er ganske høy, men de har veldig mye fint til mange fasonger. De har bl.a. også en tall-seksjon og en pluss-seksjon, og mamma, såklart. Her er mine kjøp (sommerkjoler og 'anstendige' kjoler til jobb). Kjøpte på tilbud, så greie priser og.

https://www.zalando.no/mamalicious-mlshana-lia-dress-jerseykjole-climbing-ivy-m6429f0qj-n11.html

https://www.zalando.no/yas-tall-yasmeg-dress-icons-kjole-star-white-ya021c02b-a11.html

+ tre bilder der linken ikke funker lenger. Den grå kjøpte jeg i to farger. De er jeg veldig fornøyd med. Veldig fin passform med voksende mage.

Hvordan er det å bytte/sende i retur på zalando? Lettvint og greit? :)

Hei jenter!
Noen som har tips til (nett)butikker med fine mammaklær til oss som er litt mer curvy?

Jeg var nede på den lokale H&M som hadde omtrent én type mammatopp og to forskjellige typer bukser, men kun i strl 36... :bored:

Nå gidder jeg ikke gå i trange bukser lengre og puppene buler ut av bh’en! :p
Opplever at buksene fra H&M varierer i størrelse jeg, en type er for liten og en annen for stor i samme størrelse :p

Enig med at størrelsene på HM varierer! Har joggebukse i L som er romslig, men skinny jeans i strl 44 liksom (stor rumpe) :bag: om man bestiller på nettbutikken til HM har de større utvalg og størrelser i bukser opp til 52, så burde klare å finne noe som passer der :)

Lindex hadde forresten fine mamma-bher forrige gang jeg gikk gravid :)

Hvordan er det å bytte/sende i retur på zalando? Lettvint og greit? :)

Veldig enkelt. Printer ut returlapp fra 'min side' på zalando (får vel også en du kan fylle ut manuelt med forsendelsen, om du ikke har skriver). Én lapp i forsendelsen, én utenpå, lever på nærmeste postkontor. Zalando betaler returfrakt. :) Fått pengene tilbake på konto innen få dager.

Veldig enkelt. Printer ut returlapp fra 'min side' på zalando (får vel også en du kan fylle ut manuelt med forsendelsen, om du ikke har skriver). Én lapp i forsendelsen, én utenpå, lever på nærmeste postkontor. Zalando betaler returfrakt. :) Fått pengene tilbake på konto innen få dager.

Nice! Takk :D hater nettbutikker som har mye styr rundt retur :p

Da blei det litt fra Zalando :)

880451C8-F8DF-4351-95FB-C470480903B1.png 8FD5D90A-E78B-43A1-9FF4-534ADA3AA25A.png DFB96E08-FB54-480D-8FF2-5D01C93D7449.png 83AEF541-AD2F-4D0D-B0BF-D55354B7CC3D.png BEE0F7D9-695B-494B-9A2E-3F0BD915F9F0.png

Vedlegg

• 2F1DE0D3-C6CD-4BC7-9A1D-48A83FF12AD6.png
    2F1DE0D3-C6CD-4BC7-9A1D-48A83FF12AD6.png
    104,2 KB · Visninger: 8
Back
Topp