Ordinær ultralyd idag

Oversøster81

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
Har vært på OUL idag. Termin før ul var 4 juli og nå etter ul 2 juli:) Alt var i skjønneste orden og vi venter nå en bitte liten lillebror:Heartblue Jeg har 1 jente og 3 gutter fra før av:D Skal på ny UL når jeg er i uke 28 for vekstkontroll og samtale med gynekolog for når planlagt keisersnitt blir. Men bet at det blir en juni baby .Er så lettet nå :happy093

Har vært på OUL idag. Termin før ul var 4 juli og nå etter ul 2 juli:) Alt var i skjønneste orden og vi venter nå en bitte liten lillebror:Heartblue Jeg har 1 jente og 3 gutter fra før av:D Skal på ny UL når jeg er i uke 28 for vekstkontroll og samtale med gynekolog for når planlagt keisersnitt blir. Men bet at det blir en juni baby .Er så lettet nå :happy093

Gratulerer! Jeg skrev deg inn i den nye termintråden :)

Gratulere med illebror i magen. Deilig å se at alt er bra. 5 dager til jeg skal nå..

Gratulerer så masse med lillebror! :dummy::Heartblue
Jeg skal ikke før om 18 dager og nå føltes det plutselig veldig lenge til :rolleyes:

Back
Topp