Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Her kan du høre en nyttig podcast om foreldres mobilbruk rundt barna https://www.babyverden.no/podcast/p...en-dette-betyr-din-mobilbruk-for-barnet-ditt/
Takk for svar! Utrulig moro at barn kan reagere på seg selv på den måten!Min gutt er 2 måneder. Nå er jeg veldig dårlig på å ha mobilen på meg dessverre, noe som går utover å få fanget alt han gjør på bilder eller film, skulle ønske jeg var flinkere å ha den i nærheten. Men har fått filmet han når han satt å bablet og når han gråt. Har vist han filmene av han og da har han reagert på dem, kjempeartig! Han startet tilogmed å gråte i sympati med seg selv når jeg viste han at han gråt. Ellers bruker vi å spille sanger til han på mobilen, fra youtube følger han med på videoene innimellom mens spotify er det jo ikke noe på skjermen så da ligger bare telefonen der uten at den fanger oppmerksomheten hans.
Så spennende! Husker du hva forskeren het?Jeg er glad det ikke var så In" og interessant å knotte på mobilen da mine to var små babyer
Var nettopp en barne psykolog/forsker på min jobb og holdt kurs ( Jobber på ungdomsskole ) om hvor skadelig det er å ikke være til stede for babyen ( feks mobilbruken ) Enormt ødeleggende for babyer og små barn det første leveåret.
Gjentatte mangel på bekreftelse fra omsorgspersoner knyttes opp mot ungdom idag som har aktiv/reaktiv personlighetsforstyrrelse .
Se på youtube "still face experience" med en baby og mor, hvor hun I 1 minutt ikke gir bekreftelse til barnet.![]()
Så spennende! Husker du hva forskeren het?
Takk for svar! Utrulig moro at barn kan reagere på seg selv på den måten!![]()
Prøvde å ikke bruke mobil når han var baby. Og begrenser det nå også. De få gangene det er noe så reagerer han med å prøve å oppmerksomheten min.Jeg lurer litt på hvordan andre sine babyer/barn i ulike aldre reagerer på at forelder bruker mobil? Hvor gammel er ditt barn og hva skjer når du bruker mobil når du er sammen med barnet?