Dagsoving

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Hvordan sover de små til dere nå på dagen?

Hu her tror jeg driver å snur på rutinene. Sov en dupp i går, 2.5 time. Sovnet til vanlig tid ca 19.00 og i dag sov hu bare fra 09 til 10. Prøvde flere ganger å legge hu for dupp nr 2 men nei. Sovnet nå kl 18.15.
 
Han her sover som regel fra mellom 19-20 til ca 8.30-9.30 :rolleyes: noen oppvåkninger med varierende lengde på natta. Så sover han en dupp på 2-3 timer fra ca kl 12. Hvis vi er hjemme og han får ligge i fred på rommet.
 
Her har vi fremdeles to dupper på til sammen 2 timer. Noen ganger sover han 1-1,5 bare, men merker det ideelle er 2 timer. Den første duppen har han i 9/10 tiden, alt etter når han står opp. Duppen er i hvert fall tre timer etter at han har våknet om morgenen. Hvor lenge den varer varierer veldig. Det minste er 30 min og det lengste er 1,5 time. Neste dupp er i 13/14 tiden og lengden varierer like mye som første dupp. Sammenlagt er det som sagt maks 2 timer soving på dagtid. Han legger seg og sovner mellom 19 og 19:40 om kvelden og våkner flere ganger ila natten. Så våkner og står han opp mellom 6 og 7. Uheldigvis som oftest rundt 6. :rolleyes:
 
Han her sover som regel fra mellom 19-20 til ca 8.30-9.30 :rolleyes: noen oppvåkninger med varierende lengde på natta. Så sover han en dupp på 2-3 timer fra ca kl 12. Hvis vi er hjemme og han får ligge i fred på rommet.
Åh, det hørtes utrolig deilig ut! Jeg er lei av å måtte stå opp kl 6 :hilarious:
 
Åh, det hørtes utrolig deilig ut! Jeg er lei av å måtte stå opp kl 6 :hilarious:

Hu her har startet dagen kl 5 og vi står opp kl 6. Det er veldig slitsomt. Jobber mye seint også så da er jeg i seng rundt midnatt. Blir ikke mange timene med søvn.
 
Her er det ein soveperioder på dagen å det er fra 12 til 14.00-14.30. Å så legger ho seg kl 19 :)
 
Åh, det hørtes utrolig deilig ut! Jeg er lei av å måtte stå opp kl 6 :hilarious:
Hehe, ser den. Kunne gjerne stått opp 7-7.30 hvis han bare sov gjennom natta :p og når storebroren slutter å våkne på natta og være våken i timesvis :wtf:
 
Hehe, ser den. Kunne gjerne stått opp 7-7.30 hvis han bare sov gjennom natta :p og når storebroren slutter å våkne på natta og være våken i timesvis :wtf:
Ja! Her er det også maaange oppvåkninger om natten og har vært det hele veien. Har vært ekstra ille de siste ukene med flere netter hvor han har våknet hver time og noen ganger vært våken i 1-2 timer midt på natten. Sååå slitsomt! Tenker å ta han en tur til legen og til kiropraktor bare for å sjekke at det ikke er noe fysisk som plager ham og gjør at han sover urolig. Så du har min fulle forståelse for hvordan det er å ha urolige netter. Vi får glede oss til de plutselig sover natten igjennom en gang. Det må jo skje før eller siden :hilarious:
 
Back
Topp