Har dere sex?

lyra6

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei jenter,

Hvor langt er dere på vei, og har dere sex? Har dere hatt sex? Hva tenker dere rundt det? Får dere orgasme, og kjennes det greit ut?

Vi har ikke hatt sex enda siden vi ble gravid. Er 11+4 idag. Mest for jeg er redd for abort. Men også for at jeg er piss kvalm. Hadde sex sist jeg var gravid å det endte i en MA, så jeg får heelt noia. Vet det mest sansynlig ikke er for vi hadde sex det endte dårlig, men får ikke bort den tanken uansett. Hva om det kan ha noe å si?
Er og redd for å blø etter sex å få helt noia av det. Mye tanker :banghead:

Er 10+3. Vi har hatt sex siden 3+6, ettersom da er embryoet helt sikkert festet.

Det er ganske sikkert at sex ikke fører til SA eller MA, men skjønner godt ar du har den assosiasjonen etter hva som har hendt tidligere. Fosteret sitter såpass fast at sex eller orgasme ikke har noen påvirkning, og en eventuell SA/MA har andre årsaker.

Jeg blødde en gang etter sex, og da hadde vi en liten pause. Hadde en blødning igjen uka etter så skjønte at det var andre grunner.

Vi har ikke sex så ofte som tidligere, mye pga formen min (blir kvalm av alt mulig).

Tenker det er viktig at du kjenner på hva som er greit for deg og dere. Ta gjerne en prat med jordmor/lege/helsesøster og del tankene dine om du føler det går ut over forholdet.

Er 9+6 og vi har sånn «kosesex» om det kan kalles det. Ikke den dypeste eller raskeste penetreringen:p Har også hatt orgasme, de blir faktisk enda kraftigere når jeg er gravid. Ved forrige graviditet hadde vi ikke sex før langt ut i svangerskapet, da var lysten helt på topp. Lysten er så som så nå, men regner med den tar seg opp desto lenger på vei jeg kommer.

Snakk med jordmor/lege og samboeren din, så finner dere nok ut av det☺️

Vi har enda ikke hatt sex, men det er kun pga at jeg er så kvalm at jeg ikke orker tanken. Men så fort kvalmen har roet seg eller er borte så kommer vi til å ha sex igjen. Det står ikke på lysta ihvertfall. :hilarious:

Vi har ikke hatt sex enda, er mellom 11-12 uker et sted. Når det er sagt hadde vi ikke ofte sex før den tid heller så det henger sammen med vår sexrytme sånt sett. Sliter i tillegg med lichen, som gjør at jeg sprekker veldig fort (til og med kun ved en knebøy!). Har en sprekk nå som gjør at jeg ikke ønsker at noe skal gjøre det verre. Når det er sagt har jeg hatt orgasme, og den var kraftigere enn vanlig, så det kjennes VELDIG greit (woho!).:smiley-bounce012

Tenkte som deg og var livredd. Sist avangerskap blødde jeg også en god del etter sex, så har ikke turt i redsel. Men har hatt det tre-fire ganger siden uke 8, er 10+4 i dag :) Er LIVREDD orgasme fordi jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det ikke kan påvirke den lille, men har hatt det for å prøve å overkomme den frykten. Nå er jeg 15 dager unna tul, og bare håper at det er en sprellende baby der inne med fine hjerteslag

Har lyst, men orker ikke på grunn av kvalmen:meh:

Sliter med hg så litt usikker på hvordan vi har fått det til, men hatt sex et par ganger og helt fantastiske orgasmer! :hilarious:

Ja, sex som før :rolleyes:bare litt tidligere på kvelden og dagtid i helgene :hilarious:

Det står ikke på lysten, men forrige gang vi hadde sex var det faktisk vondt. Føltes ut som at tarmene skulle bli røsket ut:inpain: Så jeg velger å avstå fra penetrering en stund, men det betyr ikke at man ikke kan gjøre andre ting;) har regelmessig orgasme, null problem:) er 11+2 i dag:)

Et par ganger, men jeg sliter med utmattelse og fullstendig fraværende lyst, så det blir liksom ikke det helt store.

Hva er det? :hilarious:

Lysten har vært på minussiden for min del, er stort sett i seng lenge før mannen og har gått på vaginaltabletter (progresteron) 3 ganger daglig siden før vi fikk satt inn egg og det er grisete nok i seg selv

Nope, orker rett og slett ikke. Sist var nok da jeg ble gravid.
Hadde sex jevnlig (men ikke ofte) sist svangerskap og det gikk helt fint. Fikk etterhvert kynnere av orgasme, men ikke værre enn at det gikk greit.

Jeg har heller ikke hatt det på kjempelenge. Var veldig sår nedentil i begynnelsen og kunne begynne å blø bare av å vaske meg forsiktig. Dette har blitt bedre nå. Men er redd for å få blødninger. For da vil jeg bli livredd. Det er også ikke så fristende siden jeg nesten hele tiden har vondt i magen. Merker jeg har dårlig samvittighet for at det ikke skjer. Noen ganger har jeg drømt at vi har sex, men når jeg våkner føler jeg meg altfor uggen og dårlig.

Det er fjerde gangen på to år at jeg er gravid, og siste IVF forsøket, så her har vi prøvd å ikke ha det.
Var en gang vi glemte oss. Men ellers har vi vært strenge. Dumt å ødelegge på siste sjanse, så verdt å ikke prøve synes vi begge to.

Back
Topp