Flere som er i gang med permisjon?

Jeg begynner i permisjon på fredag og lurer på hva i all verden jeg skal gjøre :woot:
Må få ryddet og gjort noe husarbeid. Men er redd det blir mange serier på Netflix.
Vurderer å dra på jobb for å spise lunsj :hilarious: (skal ikke det altså)

Skal nok bake litt ja
 
Går ut i perm nå på torsdag og skal da spise lunsj med en kollega som vi skal få arve bilstol fra, ellers består de eneste planene før fødsel av en tur til frisøren, pakking av fødebagen, vasking av babytøy og babydyner, og å gjøre klar vugga før lillebror kommer :)
 
Har begynt permisjonen ja, bekkenet er helt på bærtur, så det blir altfor mye sofasliting:) Prøver å få gjort unna alt av praktiske ting som bør være gjort før lille kommer!
 
Ikke begynt permisjonen. Er 50 % sykemeldt så er hjemme en dag i uken. Skal bruke permisjonen til å forberede til babyen kommer, gjerne sy litt. Nå har jeg termin i starten av mars, men babyen kan komme i februar. Vi står oppi hus salg så vi har litt som skal på plass før permisjon
 
Jeg har siste jobbdag i dag før permisjonen starter. Jeg skal bruke dagene til å rydde, vaske og gjøre klart til den lille kommer. Håper på å få bakt til frysen. Og så skal jeg nyte de siste dagene med å sove lenger, frisørbesøk, gåturer og generell avslapping :)
 
Siste arbeidsdag i morgen, men ikke ferdig med alt pga syke unger etc
Og både mandag og tirsdag neste uke er fulle med avtaler, så har ikke tid til fødsel helt ennå
 
Går ut i permisjon på fredag og er 50% sykemeldt nå. Babyrommet er så godt som klart, vognen står klar, babyklærne er vasket osv. Håper på å få bakt litt og lagd litt mat som kan fryses. :)
 
Ja :) fikser ting som må fikses og slapper av :)
 
Ute i permisjon nå, dvs startet på torsdag med å bli sendt hjem fra jobb med beskjed om å hjem å legge meg, og var sengeliggende med muligens bronkitt. Kan love at det ikke er mye lungevolum igjen med bronkitt på toppen av å være høygravid
 
Ute i permisjon nå, dvs startet på torsdag med å bli sendt hjem fra jobb med beskjed om å hjem å legge meg, og var sengeliggende med muligens bronkitt. Kan love at det ikke er mye lungevolum igjen med bronkitt på toppen av å være høygravid
God bedring! Jeg fikk bronkitt nå i jula og det var helt grusomt, så føler virkelig med deg! ❤️
 
Stakkars! God bedring ❤️
God bedring! Jeg fikk bronkitt nå i jula og det var helt grusomt, så føler virkelig med deg! ❤️
Takk, var absolutt ikke planen å starte permisjonen sånn. Glad vi har fått hjelp med gutta denne helga. Hadde klart det uten også, men hadde ikke vært hyggelig verken for foreldre eller barn
 
Back
Topp