Skal inn til kub test om 10 minutter. Er så nervøs at jeg snart spyr

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lykke tilSkal inn til kub test om 10 minutter. Er så nervøs at jeg snart spyr![]()

For en lettelse..Takk alle sammen, gikk heldigvis veldig bra. Sannsynligheten for kromosomfeil ble satt til samme som for en tenåring.
Så fiiintTakk alle sammen, gikk heldigvis veldig bra. Sannsynligheten for kromosomfeil ble satt til samme som for en tenåring.
Gratulerer, deilig følelse. Håpet litt på å få nipt testen, men da må jo sannsynligheten for feil være økt og det vil jeg jo ikke.Samme svarer fikk jeg i dag![]()
Takk alle sammen, gikk heldigvis veldig bra. Sannsynligheten for kromosomfeil ble satt til samme som for en tenåring.
Sannsynligheten for å få barn med kromosomfeil stiger med alder. Det vil si at det er lavere sannsynlighet jo lavere alder.Hæ, hva betyr egentlig det??![]()
Ja for min del så holder 0,4% sannsynlighet for kromosomfeil i massevisGratulerer, deilig følelse. Håpet litt på å få nipt testen, men da må jo sannsynligheten for feil være økt og det vil jeg jo ikke.

Sannsynligheten for å få barn med kromosomfeil stiger med alder. Det vil si at det er lavere sannsynlighet jo lavere alder.
Ikke jeg som har tatt testen, det er Kristina@3Ååå sånn ja! Er du over 38 eller tok du bare for sikkerhets skyld?
Ikke jeg som har tatt testen, det er Kristina@3

Fikk beskjed av legen i dag at ved 37 år er sannsynligheten for trisomi 21 1/140. Etter kub testen regnet dem ut at sannsynligheten for meg var 1/2450. Ingen garanti for at alt er bra, men god beskjed å fåHæ, hva betyr egentlig det??![]()
Fikk beskjed av legen i dag at ved 37 år er sannsynligheten for trisomi 21 1/140. Etter kub testen regnet dem ut at sannsynligheten for meg var 1/2450. Ingen garanti for at alt er bra, men god beskjed å få
Godt å få høre at en er som en ungdom. Har i grunn følt på at jeg er gammel etter at jeg ble gravidSå gode nyheterJeg har også tatt testen, er over 38 år, og fikk til svar at det var liten risiko for kromosomfeil og at jeg kunne sammenlignes med en 25 åring
![]()