Kjole til bryllup begynnelsen av juni

Skal i bryllup i uke 36/37.
Noen som vet om noen fine kjoler
Slenger meg på, er invitert i 2 konfirmasjoner i mai (men er usikker på om jeg går i noen av de pga eksamen og lang reisevei så nærme termin)

Sjekk ut asos for fine gravidkjoler. Har vært veldig fornøyd med min derfra, og ikke så ille dyr. Tror faktisk den snek seg inn under 350grensa (som opphører i april, så verdt å kjøpe nå).

Zalando har mange fine. Floyd også (se etter kjoler med høyt liv)

Oh shit, dette minte meg på at jeg skal i to bryllup i april! Jeg trenger kjolER :wideyed: Håper en av de jeg har fra før av passer :)

Jeg ser Floyd, Vero Moda og Only har mange fine kjoler allerede som sikkert vil passe en kulemage! ☺️ jeg skal i konfirmasjon 3 uker før termin, men vet ikke om jeg skal dra eller ikke. Har uansett sett på kjoler ifbm at sommeren kommer, og jeg vil kle meg behagelig og fint denne sommeren, selv med «etter baby har kommet» mage ☺️

byTiMo har veldig mye fint som rommer en voksende babymaten:)

Ja. Veldig greit å slippe å kjøpe noe eget når det sannsynligvis bare blir brukt en gang
Er liksom det. Har vurdert å droppe begge konfirmasjonene på grunn av dette med klær, men mest på grunn av reisevei bort fra fødesykehuset så nærme termin :hilarious:

Husk at vanlige kjoler pleier å se ganske idiot ut når magen er på sin største da :p Blir for lite stoff foran og det blir som et telt

Back
Topp