Tippetråd

Termin 23/2, (min egen 21/2), fått beskjed om at jeg blir satt i gang før, pga svangerskapdiabetes . Så håper det blir rundt uke 37, og at han da kommer i slutten av januar . 3,5 kilo ca da? Hmmmm
 
Termin 12/02. Men har på følelse at det blir januar barn på oss:hilarious: helst vil jeg gå til termin da gutten vår er veldig liten allerede. Men magefølelsen sier noe helt annet denne gang.
 
Last edited:
Termin 14.02, og magefølelsen sier at han kommer før. Jeg tipper 07.02. :)
 
Termin 29.2. Tipper 28. Gikk 5 dager over med storebror, men har på følelsen at lillebror kommer før termin..
Tipper han veier ca 3800 g.
 
Tipper 13.februar, og har følelse på at det er en gutt. 51 cm og rundt 3600, blir spennende å se!
 
Termin 07.03 - tipper han kommer i februar (storesøster ble plutselig født i uke 35). Skal på kontroll i uke 35, om han fortsatt ligger i seteleie så blir det pks. Da håper jeg på dato rundt midten av februar :) 17.02 kanskje :) vet at det er en gutt :) tipper 50 cm og 3400
 
Tipper 3 februar(igangsetting 31,trur jeg om de holder ord) så siden det er så tidlig tipper jeg. 3200 i uke 37 som jeg føder. Men om han skulle kommet til termin hadde jeg tippet 3700, 54 cm lang.
Kan jeg få spørre hvorfor du blir sittet i gang da,? <3
 
Vi får planlagt snitt denne gang- ikke fått dato enda...
Enten uke 37 eller 38 - kommer an på hvor stor han er på tul i uke 34.

storebror har bursdag dagen etter jeg går inn i uke 38..
Jeg håper på fødsel uke 37:happy:

gjetter på 11/2, 3800g, 52 cm.



Tipper på nytt :)

var på ul forrige uke pga mindre bevegelse,

Han er 15-20% større enn "normalt" og pga grav.dia kommer han vokse mer enn normalt og bli stor..
Så skal på ny ul 5 feb og derfra ta stilling til igangsettelse da eller ks,
Får ikke føde vaginalt om han er over 4 kg. Og om trenden fortsetter som han har vokst i det siste så er 5 feb i det seneste laget for igangsetting ..

så jeg tipper 3800g, 7 februar :Heartblue
 
Hm. Nå har jeg lest flere artikler hvor både jordmødre og forskere fastslår at det IKKE er tilfelle at det fødes flere barn på/rundt fullmåne. Null statistikk som kan underbygge noen som helst sammenheng.

Men fordi storebror ble født ved fullmåne, har jeg plutselig fått en slags kongstanke om at nestemann kanskje også vil gjøre det! Dvs søndag 9. februar (termin er 14.). Jeg har alltid følt meg litt påvirka av månen både med humør og mensensyklus og alt mulig :happy: Men vi får nå se, da!
 
Tipper ho kommer et par dager etter termin, altså 14/2. Men hååper jeg slipper å gå langt over termin! Også tipper jeg hun veier 4100g:p
 
Termin 10.02. Tipper han kommer rundt 1 eller 2 februar, da jeg fødte 10 dager før tiden sist. Tror han er rundt 3550 og 50 cm :)
 
Tipper 25.01 :hilarious: Termin 14.02, men noe med magefølelsen som konstant sier 24/25 januar.
Gjetter 3600 gram og 50cm.
 
Termin 07.03 - tipper han kommer i februar (storesøster ble plutselig født i uke 35). Skal på kontroll i uke 35, om han fortsatt ligger i seteleie så blir det pks. Da håper jeg på dato rundt midten av februar :) 17.02 kanskje :) vet at det er en gutt :) tipper 50 cm og 3400

fasit ble: 20.02, 49cm og 3080g :)
 
Tipper 3 februar(igangsetting 31,trur jeg om de holder ord) så siden det er så tidlig tipper jeg. 3200 i uke 37 som jeg føder. Men om han skulle kommet til termin hadde jeg tippet 3700, 54 cm lang.
Fikk nogenlunde rett, ble født 4 isteden for 3, og var akkurat 3200 når han ble født men han var 48 cm lang. Så greit tippet ;)
 
Back
Topp