Hahahaha, så sant så sant! Skal ikke kverulere med han om detDu vet jo at Braut er sjefen
Greit med hver sin bursdag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha, så sant så sant! Skal ikke kverulere med han om detDu vet jo at Braut er sjefen
Greit med hver sin bursdag![]()

Uke 5 allerede ❤
Tul er bestilt til 2 januar, heldigvis ikke lenge til. Gleder meg sånn til jul i år, med frøkna og samboer som skal være hjemme alle dagene ❤
Vis vedlegget 314646
Har også bestilt UL til tidlig i januar Krysser fingrene for oss begge i håp om en fin opplevelse på ULGratulerer med fem ukerHar også bestilt UL til tidlig i januar
![]()

Uke 5 allerede ❤
Tul er bestilt til 2 januar, heldigvis ikke lenge til. Gleder meg sånn til jul i år, med frøkna og samboer som skal være hjemme alle dagene ❤
Vis vedlegget 314646

Så spennende! Håper for oss begge ❤Hurra for 5 uker!! Jeg skal på TUL dagen etter deg![]()
Heldigvis, bare noen få dager igjen nå ❤Torsdag nærmer seg med stormskritt![]()
Heldigvis, bare noen få dager igjen nå ❤

Tipper også detBlir en lillebror![]()

Fantastisk![]()
Så fint at alt ser bra ut!![]()
Tusen takk alle sammen ❤ Nå håper jeg dere andre som venter på ønskebarnet får drømmene deres oppfylt i 2020 ❤Fantastisk![]()
Veldig godt at alt så fint ut ja ❤ krysser fingrene mine for at det går bra for deg i morgen ❤Så herlig!!
Bare måtte inn og lese oppdatering i dagboken din nå. Utrolig deilig at alt er bra! I morgen er det vår tur![]()
gjør du ??Tipper også det![]()